Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HT-R508 + HCS-9900 + SUB-8 MKII za 1000zł?

termobulbulator 10 Jun 2014 11:06 1665 3
    termobulbulator
    Level 9  
    Witam.
    Mam dwa pytanka.
    Mam okazję kupić zestaw za 1000zł, lecz nie znam się aż tak na tym, oto ten zestaw:
    - amplituner Onkyo HT-R508
    - kolumny M-Audio HCS-9900 5.0
    - subwoofer M-Audio SUB-8 MKII
    Czy opłaca się za tą cenę?

Będzie on podłączony do PC, w której mam Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, amplituner będzie podłączony analogowo, czyli 3x kabel jack-2xchinch. Wolałbym cyfrowo, ale niestety do końca nie wiem, jak podłączyć coax do mojej karty, czy w ogóle da się?
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    k52
    Level 32  
    Do filmów jak najbardziej ok.(dobrze że ma wejścia już cyfrowe hdmi i toslink), jednak z racji "gratisowych słabych kolumn" w muzyce będzie cienko, również ze względu że to amplituner kina domowego, a nie stereo.
    W tanich amp. kd zastosowane dac-ki w wejściach cyfrowych są raczej średnie, nie ma co się napalać że będzie lepiej od analogowych rca, bo to raczej niemożliwe .
    Natomiast sygnał dla filmów 5.1 z kompa lub bluraya wyprowadź cyfrowo .
    termobulbulator
    Level 9  
    A porównując tylko i wyłącznie jakość dźwięku(jej czystość), będzie lepiej niż w creative t6100(wiem, że to jest coś innego, jednak mnie to ciekawi)?
    Sprzęt będzie podłączony tak, że obraz z kompa bezpośrednio DVI-DVI do TV, dźwięk z karty dźwiękowej(już się dowiedziałem, że można do mojej dźwiękówki podłączyć coax, ale jeszcze nie wiem jak) do amplitunera.