Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307sw 1.6HDI z 2004r.

Iceheart 10 Jun 2014 19:18 924 3
  • #1
    Iceheart
    Level 2  
    Witam. Jestem posiadaczem Peugeota 307sw 1,6HDI z 2004 roku. Mam obecnie problem z klimatronikiem. Objawy są na tyle dziwne, że już poddał się autoryzowany serwis i poddał się magic, którego adres podał autoryzowany serwis. Objawy to zawieszanie się całego systemu. Jeśli auto zgasi się gdy system był ustawiony na chłodzeniu to po włączeniu ponownym system chłodzi bez względu na temperaturę wewnątrz pojazdu. Innym razem pojazd może zostać odpalony ponownie na ustawianiach gdy wcześniej grzał i wtedy też zacznie grzać, mimo, że w teorii wedle ustawień na panelu sterowania ma chłodzić. Awaria pewnie by była łatwa do namierzenia, gdyby nie jej okazjonalność. Jak w totolotku. Czasami wystarczy po 10 minutach zapalić ponownie samochód by system działał poprawnie. Innym razem system może nie zadziałać nawet po kilku odpaleniach a jeszcze innym razem system działa za każdym odpaleniem. Nie ma reguły. Autoryzowany serwis obstawiał na panel sterowania. Po wymianie na inny objawy nie ustały. Gdy się poddał mechanik z tego ASO powiedział, że gdy system po załączeniu w tym zawieszonym trybie, silniki sterujące klapkami nie reagują na polecenia komputera. Ba komputer nawet nie odnotowuje tego. Nie wykrywa awarii. U obecnego magica, któremu już zaczyna brakować pomysłów wgrano na nowo komputer i sprawdzono sterowanie. Wynikiem jest mój post na tym forum z prośbą o POMOC !!! bo mi już brakuje sił do tego problemu. Nie oczekuje od każdego pomocy bezpłatnej, tylko kogoś z pomysłem, kto wie i umie to naprawić. Zapłacę tylko pomóżcie. Dodam tylko, że jestem ze Śląska.
  • #2
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Zasilania i wszystkie masy do sprawdzenia i to nie miernikiem, ale obciążeniem adekwatnym do przekroju przewodu, auto nie miało przygód?
  • #3
    tomasz0703
    Level 25  
    Ja bym się przyjrzał czujnikom temperatury w parametrach w momencie jak ty to nazywasz jak system się zawiesi , jak sobie nie poradzisz to się odezwij do mnie to mogę do tego zaglądnąć .
  • #4
    Iceheart
    Level 2  
    Dziękuje za chęć pomocy. Jestem naprawdę wdzięczny. Zapytałem się obecnego magika. Sprawdził kable masowe i napięciowe. Ponoć nawet dołożył dodatkowe. Jeśli chodzi o czujnik temperatury to też nie do końca, bo gdy się zawiesza system to sterowanie kierunkami nawiewu też umiera i nie da się przełączyć. Dziś pogadam jeszcze z moim elektromechanikiem. Może coś ustalę.