Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Magnum 480 - Ciężki rozruch

14 Cze 2014 16:25 2790 10
  • Poziom 17  
    Kolejny problem mam z Magnum dxi euro 3 ,480 koni
    Zapali tylko wtedy gdy psiknie się plakiem.
    Filtry wymienione ,separator wymieniony , pompa paliwa wymieniona, smok wyczyszczony.
    Po odpaleniu za pomocą plaka po 5 min już nie odpali nawet jak podpompuję pompką ręczną.
    Wymieniłem wczoraj pompkę paliwową i jest lepiej chyba pali po 15 min po 5 obrotach ale po 12 godz już nie :(.
    Pompując pompką jeżeli zrobię więcej niż 5 pompnięć to wystrzela uszczelka z filtra paliwa ?? który znajduje się pod pompką ręczną , coś jest niedrożne? ale jak już zapali to pali cały czas tzn jest obieg? czy jak to mam rozumieć ?

    Doradźcie
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie.
    Dziś pomiary były robione

    Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa
    Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa

    Zrównoważenie cylindrów

    Cyl1 / 8
    Cyl2 / 4
    Cyl3 /-4
    Cyl4 /-1
    Cyl5 / -10
    Cyl6 /2

    Dalej ciężko pali pozostają wtryski ?
    Albo coś jest zatkane i nie dochodzi paliwo ?
    Zaworki zwrotne niby ok bo utrzymują ciśnienie .
    Jedynie co nas zastanawia to to że tą uszczelkę wypycha jak się za dużo napompuje oraz to że na powrocie mało paliwa wraca.

    :(
  • Poziom 9  
    To chyba kolego wtryski ci pozostają , a to jest silnik dxi??
  • Poziom 17  
    Tak silnik DXI 2006 rok 480 ok 750 tys km

    Może jeszcze jakieś pomysły? Gdzie może się przytkać? Bo to tak wygląda właśnie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Jakaś porada ? jak się do nich dobrać ? wałek pewnie do wyciągnięcia? Śruby do wymiany ?
    Trudny temat w Magnum?

    etech 12lit pld pompowtryski

    Tam są chyba pompki na pompowtryskach? one też się rozszczelniają.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Czy po vinie można to sprawdzić? czy trzeba wyciągnąć.
  • Poziom 9  
    Tulejki pompowtryskiwaczy, podstawa filtrów, zawór zwrotny lub przelewowy
  • Poziom 8  
    Miałem podobne objawy .Zapchany przewód zasilający na połączeniu przy silniku. Podłączyłem z banki paliwo prosto na silnik żeby sprawdzić i było ok.
  • Poziom 26  
    U mnie przedostawały się spaliny pomiędzy obsadom a pompowtryskami po wymianie gumek pomogło.Koszt 30zł. x 6 szt.
    Objawy podobne po odpaleniu z plaka chodził po kilku minutach nie odpalił.Jeszcze jedna rzecz oring na korku obok ręcznej pompki na imbus częsty przypadek.
    W silnikach dxi pompowtryski delphi.
    Dodam że w jednym silniku volvo d13 spotkałem się z podkładkami miedzianymi pod pompowtryskami.