Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Magnum 480 - Ciężki rozruch

uhr 14 Jun 2014 16:25 3117 10
  • #1
    uhr
    Level 17  
    Kolejny problem mam z Magnum dxi euro 3 ,480 koni
    Zapali tylko wtedy gdy psiknie się plakiem.
    Filtry wymienione ,separator wymieniony , pompa paliwa wymieniona, smok wyczyszczony.
    Po odpaleniu za pomocą plaka po 5 min już nie odpali nawet jak podpompuję pompką ręczną.
    Wymieniłem wczoraj pompkę paliwową i jest lepiej chyba pali po 15 min po 5 obrotach ale po 12 godz już nie :(.
    Pompując pompką jeżeli zrobię więcej niż 5 pompnięć to wystrzela uszczelka z filtra paliwa ?? który znajduje się pod pompką ręczną , coś jest niedrożne? ale jak już zapali to pali cały czas tzn jest obieg? czy jak to mam rozumieć ?

    Doradźcie
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    uhr
    Level 17  
    Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie.
    Dziś pomiary były robione

    Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa
    Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa

    Zrównoważenie cylindrów

    Cyl1 / 8
    Cyl2 / 4
    Cyl3 /-4
    Cyl4 /-1
    Cyl5 / -10
    Cyl6 /2

    Dalej ciężko pali pozostają wtryski ?
    Albo coś jest zatkane i nie dochodzi paliwo ?
    Zaworki zwrotne niby ok bo utrzymują ciśnienie .
    Jedynie co nas zastanawia to to że tą uszczelkę wypycha jak się za dużo napompuje oraz to że na powrocie mało paliwa wraca.

    :(
  • #3
    misiek201
    Level 9  
    To chyba kolego wtryski ci pozostają , a to jest silnik dxi??
  • #4
    uhr
    Level 17  
    Tak silnik DXI 2006 rok 480 ok 750 tys km

    Może jeszcze jakieś pomysły? Gdzie może się przytkać? Bo to tak wygląda właśnie.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    uhr
    Level 17  
    Jakaś porada ? jak się do nich dobrać ? wałek pewnie do wyciągnięcia? Śruby do wymiany ?
    Trudny temat w Magnum?

    etech 12lit pld pompowtryski

    Tam są chyba pompki na pompowtryskach? one też się rozszczelniają.
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    uhr
    Level 17  
    Czy po vinie można to sprawdzić? czy trzeba wyciągnąć.
  • #9
    cino123b
    Level 10  
    Tulejki pompowtryskiwaczy, podstawa filtrów, zawór zwrotny lub przelewowy
  • #10
    aldek256
    Level 9  
    Miałem podobne objawy .Zapchany przewód zasilający na połączeniu przy silniku. Podłączyłem z banki paliwo prosto na silnik żeby sprawdzić i było ok.
  • #11
    User removed account
    Level 1