Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BEKO WB 6110 SE - Typy łożysk

WOparachKalafonii 14 Cze 2014 19:24 1062 2
  • #1 14 Cze 2014 19:24
    WOparachKalafonii
    Poziom 7  

Dzień dobry,
    Czy przypadkiem ktoś może potwierdzić (zanim rozbiorę pralkę), że w WB 6110 SE jest typowy zestaw naprawczy Beko/Whirlpool: 6203, 6204, simering 25x50x10 http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=zestaw+naprawczy+beko
    I jeszcze dwa pytania, bo jestem początkujący (ale zadanie odrobiłem tj. forum przeszukałem):
    - Czy wyciśnięcie łożysk z siedlisk i poprawny (współosiowy) montaż nowych jest czynnością możliwą do wykonania przez laika, czy też należy się spodziewać trudności? Ściągacza nie mam.
    - Czy ewentualne rysy pod simeringiem wymuszą przetoczenie? Tzn. czy jeśli je zignoruję, to czas do kolejnej awarii łożysk mam liczyć w dniach, miesiącach czy latach? :-)
    Pozdrawiam,
    WOK.

0 2
  • Pomocny post
    #2 14 Cze 2014 19:32
    skryn
    Admin grupy AGD

WOparachKalafonii napisał:

Czy przypadkiem ktoś może potwierdzić (zanim rozbiorę pralkę), że w WB 6110 SE jest typowy zestaw naprawczy Beko/Whirlpool: 6203, 6204, simering 25x50x10

Potwierdzam.

WOparachKalafonii napisał:
    I jeszcze dwa pytania, bo jestem początkujący (ale zadanie odrobiłem tj. forum przeszukałem):
    - Czy wyciśnięcie łożysk z siedlisk i poprawny (współosiowy) montaż nowych jest czynnością możliwą do wykonania przez laika, czy też należy się spodziewać trudności? Ściągacza nie mam.
    - Czy ewentualne rysy pod simeringiem wymuszą przetoczenie? Tzn. czy jeśli je zignoruję, to czas do kolejnej awarii łożysk mam liczyć w dniach, miesiącach czy latach? :-)
    Pozdrawiam,
    WOK.

1. Zamiast ściągacza (zbędny) przyda się dobry młotek 0,5kg i porządny wybijak.