Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Captiva 2007 2.0 vcdi 150ps zimny-kopci, trzęsie, przerywa smierdzi spalinami

14 Cze 2014 22:22 3651 6
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie problem dotyczy chevroleta captivy rok 2007 silnik 2.0 diesel vcdi moc 150ps, mianowicie auto bez DPF usunięty fizycznie oraz programowo.
    Zimny pali po 2-3 sekundach kręcenia lecz z komina chmura szaro-niebieskiego dymu czuć nie spaloną ropę silnik ewidentnie podskakuje, przerywa itp po osiągnięciu temperatury wszystko wraca do normy silnik pracuje równo, nie dymi. nie trzęsie, ma moc itp. Po ostygnięciu do temperatury około 30-50"C problem z uruchomieniem, kręci kilkukrotnie gdy zapali kłęby dymu szaro niebieskiego jakby nie spalone paliwo, praca silnika nie równa, trzęsie, itp i tak do ponownego rozgrzania po osiągnięciu temp około 70"c wraca do normy, auto gdy rozgrzane prawidłowo pracuje przyspiesza nie dymi itp wręcz wzorowo!
    nie pobiera oleju ani nie przybywa stan ok

    komputer zero błędów!!
    robione/sprawdzane:
    wtryskiwacze profesjonalna regeneracja oraz podmiana na drugi komplet z innego sprawnego auta - zero poprawy
    ponowne programowanie sterownika w ASO Chevrolet plus Profesjonalnie usunięty DPF z programu - spalanie spadło około 0,5-0,7l/100km plus zero poprawy
    sprawdzane świece żarowe - sprawne
    Ciśnienie na cylindrach około 18
    sprawdzane ustawienie rozrządu
    sprawdzona szczelność układu dolotowego
    mierzone skoki tłoków itp
    nowe filtry paliwa, powietrza

    proszę o porady sugestie!
  • Poziom 24  
    pawelaspl napisał:
    Ciśnienie na cylindrach około 18

    Jakie jest nominalne? Jeżeli normalnie około 30 barów to silnik trup.
  • Poziom 43  
    pawelaspl napisał:
    auto gdy rozgrzane prawidłowo pracuje przyspiesza nie dymi itp wręcz wzorowo!

    Gdy rozgrzane czy gdy widzi wysoką temperaturę?
  • Poziom 10  
    Don de Leon napisał:

    Jakie jest nominalne? Jeżeli normalnie około 30 barów to silnik trup.



    nominalne 0k 17,5 - 18


    Strumien swiadomosci swia napisał:

    Gdy rozgrzane czy gdy widzi wysoką temperaturę?


    Dobre pytanie! Gdy rozgrzane na pewno, jutro sprawdzę co się stanie gdy zobaczy wysoką temperaturę a silnik będzie zimny
  • Poziom 17  
    Witam czy sprawdzane była sonda ? miałem przypadek że diagnostyka nie pokazała a była uszkodzona druga sonda ta na wydechu
  • Poziom 10  
    update:
    sondy sprawdzone pracują prawidłowo !
  • Poziom 2  
    Miałem to samo po usunięciu pdf . Sprawdz dwie rury jedna wchodzca do filtra powietrza przecierała sie pod pokrywa silnika druga bliżej chlodnicy wychodzi tez spod pokrywy i przecierala ja pokrywa ,Była to wada fabryczna.Ja tez podniosłem moc dalej kopci ale juz tylko przy bardzo wysokich obrotach.