Od niedawna mam dziwne skoki prędkości.
Dobra nie będę się rozpisywał w skrócie przez większość czasu prędkość oscylowała w granicach 2,5 - 4 Mb/s i pomijając fakt że pomoc techniczna ani serwisanci twierdzili że parametry linii nie dają możliwości pełnego 10 Mb/s stan ten trwał ok 16 miesięcy. Do centralki podobno mam ok 3,5 km. okolo miesiąca temu zgłosiłem awarię i po raz pierwszy technicy coś przy lini majstrowali wymienili livebox i ponownie zsynchronizowali linię przez miesiąc pył pełne 5 Mb/s. W sobotę zgłosiłem awarię niestabilne łącze i nagły spadek prędkości. Z 5 Mb/s do 1,3 Mb/s kolejny telefon do pomocy technicznej i po kilku godzinach prędkość Neostrady o dziwo pełne 10 Mb/s
obecne parametry łącza:
Prędkość i margines szumu
Prędkość synchronizacji DSL w górę 825 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 12305 Kb/s
Margines szumu w dół 6.0 dB
w między czasie zaobserwowałem spodek prędkości i całkowicie inne parametry
Prędkość i margines szumu
Prędkość synchronizacji DSL w górę 512 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 2385 Kb/s
Margines szumu w dół 28.0 dB
I obecne po restarcie routera.
Prędkość i margines szumu
Prędkość synchronizacji DSL w górę 821 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 12448 Kb/s
Margines szumu w dół 6.0 dB
W między czasie prędkość spadła z 10 Mb/s do 2,5 Mb/s i teraz po zrestartowaniu liveboxa znów pełne 10 Mb/s z tłumieniem na poziomie 6.0 dB.
Co w takiej sytuacji zrobić dalej dzwonić do pomocy technicznej. Wolał bym nie płacić za nieuzasadnione wezwanie techników. I skąd takie dziwne i całkowicie różne parametry łącza czyżby orange celowo zaniża te parametry ??
Dobra nie będę się rozpisywał w skrócie przez większość czasu prędkość oscylowała w granicach 2,5 - 4 Mb/s i pomijając fakt że pomoc techniczna ani serwisanci twierdzili że parametry linii nie dają możliwości pełnego 10 Mb/s stan ten trwał ok 16 miesięcy. Do centralki podobno mam ok 3,5 km. okolo miesiąca temu zgłosiłem awarię i po raz pierwszy technicy coś przy lini majstrowali wymienili livebox i ponownie zsynchronizowali linię przez miesiąc pył pełne 5 Mb/s. W sobotę zgłosiłem awarię niestabilne łącze i nagły spadek prędkości. Z 5 Mb/s do 1,3 Mb/s kolejny telefon do pomocy technicznej i po kilku godzinach prędkość Neostrady o dziwo pełne 10 Mb/s
obecne parametry łącza:
Prędkość i margines szumu
Prędkość synchronizacji DSL w górę 825 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 12305 Kb/s
Margines szumu w dół 6.0 dB
w między czasie zaobserwowałem spodek prędkości i całkowicie inne parametry
Prędkość i margines szumu
Prędkość synchronizacji DSL w górę 512 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 2385 Kb/s
Margines szumu w dół 28.0 dB
I obecne po restarcie routera.
Prędkość i margines szumu
Prędkość synchronizacji DSL w górę 821 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 12448 Kb/s
Margines szumu w dół 6.0 dB
W między czasie prędkość spadła z 10 Mb/s do 2,5 Mb/s i teraz po zrestartowaniu liveboxa znów pełne 10 Mb/s z tłumieniem na poziomie 6.0 dB.
Co w takiej sytuacji zrobić dalej dzwonić do pomocy technicznej. Wolał bym nie płacić za nieuzasadnione wezwanie techników. I skąd takie dziwne i całkowicie różne parametry łącza czyżby orange celowo zaniża te parametry ??