Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Duży telewizor do 1500zł?

16 Cze 2014 10:08 1671 12
  • Poziom 9  
    Witam!
    Rozglądam się za telewizorkiem ledowym, najlepiej 40" w górę, gdyż jestem osobą niedowidzącą. Funduszami raczej nie szeleszczę, kwota do wydania to 1500zł (do naciągnięcia o 100zł).
    Telewizorek służyć będzie do oglądania filmów, ale również chciałbym go podpiąć pod komputer.
    Z racji tego że jestem młodym człowiekiem pociągają mnie różne bajery które dodają do sprzętów (jak SMART-TV; 3D; sterowanie smartfonem itp.). Mimo to, chciałbym kupić coś, co nie padnie po dniu od zakończenia gwarancji...
    Niestety na sprzętach i tym wszystkim nie znam się za specjalnie, dlatego chciałbym prosić Was o pomoc...

To co wygrzebałem to:

LED 3D 42' LG 42LA6130 (1600zł)
    Full HD 1920x1080 ; Technologia Cinema 3D ; Matryca LED IPS ; HDMI x 2 ; USB x 1
    http://allegro.pl/telewizor-3d-led-42-lg-42la6130-usb-100hz-okulary-i4321302751.html

LED SMART 42' LG 42LN570S (1500zł)
    Full HD 1920x1080 ; SmartTV ; WIFI Ready ; 3 x HDMI ; 3 x USB
    http://allegro.pl/tv-42-lg-42ln570s-fullhd-smart-100hz-mpeg4-fv23-i4322228953.html

LED SMART 40' Hyundai DLF 40285 (1200zł)
    Full HD 1920x1080 ; SmartTV ; HDMI x 2 ; Gniazdo słuchawkowe x 1 ; USB x 1; VGA (D-SUB) x 1; Możliwość sterowania smartfonem
    http://allegro.pl/telewizor-40-hyundai-dlf-40285-smart-led-full-hd-i4309942562.html

LED Samsung 42' 42F5000 (1500zł)
    Full HD 1920x1080 ; 2 x HDMI ; 1 x USB
    http://allegro.pl/samsung-tv-42f5000-led-fullhd-100hz-usb-sklep-fv23-i4330173167.html

Pierwszy LG kusi tym, że ma 3D i w sumie fajny bajer, z którego ze satysfakcją bym korzystał.
    Drugi LG oferuje za to funkcje SMART, która nie powiem - przydała by się, ponieważ obecnie podpinam pod stary telewizorek komputer by pooglądać sobie YT etc.