Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ONKYO TX-SR576 - nie uruchamia się, klika przekaźnik

16 Cze 2014 19:19 2247 6
  • Poziom 6  
    Witam, mam problem z w/w aplitunerem, mruga jedynie dioda zasilania i klika przekaźnik na płytce w którą wchodzi kabel zasilający, oznaczenie przekaźnika to SDT-S-109LMR2, przekaźnik wymienię sobie sam to nie problem ale nie wiem na jaki wspomnianego nie mogę znaleźć w PL a nie znam się na tym aby dobrać jakiś zamiennik.

Czy można prosić o link do jakiegoś zamiennika w PL? ewentualnie podpowiedź czy to może być jedyna usterka amplitunera?
    Zdjęcie wspomnianego przekaźnika:
    ONKYO TX-SR576 - nie uruchamia się, klika przekaźnik

P.S. ewentualnie jak chwilowo ominąć przekaźnik aby sprawdzić czy amplituner wstanie? zdjęcie płyty na której jest przekaźnik:
    ONKYO TX-SR576 - nie uruchamia się, klika przekaźnik ONKYO TX-SR576 - nie uruchamia się, klika przekaźnik
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 34  
    eros86 napisał:
    przekaźnik wymienię sobie sam

A po co, on nie jest uszkodzony.
    Oddaj ten sprzęt do naprawy komuś kto się na tym zna, Tobie jest brak wiedzy.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 6  
    btomko napisał:
    eros86 napisał:
    przekaźnik wymienię sobie sam

A po co, on nie jest uszkodzony.
    Oddaj ten sprzęt do naprawy komuś kto się na tym zna, Tobie jest brak wiedzy.

po czym wnioskujesz, że jest sprawny?
  • Poziom 34  
    eros86 napisał:
    po czym wnioskujesz, że jest sprawny?

A po czy Ty wnioskujesz ze jest nie sprawny? Wiesz po co jest tam ten przekaźnik, jaką pełni tam rolę? i co ma zabezpieczać.
  • Poziom 6