Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Texa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kia Shuma 2 2003r 1,8L Bosch - Po rozładowaniu akumulatora rzucił palenie

17 Cze 2014 14:56 1743 20
  • Poziom 24  
    Po rozładowaniu akumulatora rzucił palenie, naładowałem akumulator i zonk, dalej nie pali. Sterownik Bosch o numerach 0 261 207 000, auto z immo, kontrolka gaśnie jak trzeba a mimo to nie pali. I jeszcze jest brak komunikacji z testerem diagnostycznym. Brak napięcia na wtryskach, brak iskry, nie pracuje pompa paliwa. Czy przyczyną może być immo, pomimo, że kontrolka gaśnie? Ewentualnie co może być przyczyną takiego zachowania? Ma może ktoś z szanownego grona ma rozpiskę napięć, mas i diagnozy, a jeszcze lepiej kompletny schemat takiego sterownika. Dziękuję za pomoc.
  • Texa Poland
  • Poziom 21  
    wygląda jak by synchro poleciało........czym kolega diagnozował?????z immo się łączy???
  • Poziom 15  
    Wydaje mi się że kontrolka immo powinna świecić, dopiero po odpaleniu zgasnąć
  • Texa Poland
  • Poziom 24  
    Diagnozowałem Launchem, niestety nie ma w funkcjach diagnozy immo. Chciałbym podłączyć sterownik na stole, ale do tego potrzebuję schematu. Czy awaria immo może spowodować brak diagnozy sterownika?
  • Poziom 35  
    Zrób ponowną synchronizację klucza , zanim coś uwalisz.
  • Poziom 21  
    konkretna diagnoza sprzętem dedykowanym pod daną markę załatwi sprawę,a jeśli samo synchro poleciało to można na piechotę(odczyt z puchy i sterownika)
  • Poziom 24  
    Niestety ciągle sprawa nierozwiązana, synchronizacja klucza ok, diagnoza sprzętem dedykowanym nic nie wykazała, nie łączy się ze sterownikiem. Coś jest uszkodzone, bez schematu czeka mnie pracochłonne grzebanie. Symbol sterownika T8D Bosch, jakoś trudno uwierzyć że nikt nie ma. Dziękuję za ewentualną pomoc.
  • Poziom 15  
    do czego konkretnie chcesz schemat?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Czy to jest hybryda?
  • Poziom 20  
    Sterownik ma w ogóle zasilanie?
  • Poziom 24  
    Schemat od sterownika, to nie jest hybryda, sterownik ma zasilania.
  • Poziom 21  
    coś nie tak chyba z tą diagnozą,komunikacja ze sterownikiem idzie przez immo i w parametrach immo widać czy ster jest obecny na pokladzie czy nie......
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pewny jesteś, że ten sterownik, o takich numerach ma tam być?
  • Poziom 24  
    Sterownik napewno nie był wymieniany. Czyli bez immo nie można zdiagnozować sterownika na stole? Dobrze rozumuję?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pogada, ale nic więcej. Nie wysterujesz go. Chyba, że masz sprzęt.
  • Poziom 24  
    Problem pozostał nierozwiązany.
  • Poziom 35  
    Jak brak komunikacji ii brak plusa na wtryskach, to jak dla mnie to nic innego jak brak zasilania. Podaj mu plusa na wtryski i stanie sie jasnosc.
  • Poziom 39  
    Jak nie ma schematów jak są, z immo, z ASB...
    Skrzynia jaka?
  • Poziom 35  
    Dlaczego zaczynasz od immo i stera? Dlaczego nie sprawdzisz dlaczego brak zasilania na wtryski? Wtryski, evap, czy sonda lambda maja to samo zasilanie. Co za problem to sprawdzic lub nawet podac jak brakuje?
  • Poziom 24  
    Pierwsze co zrobiłem to podałem zasilanie na wtryski i nic. Trochę późno kolego z tymi schematami. Zamykam temat.