Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki multimetr do pomiarów na elementach stosowanych w telefonach komórkowych

PiotrBukowski 17 Jun 2014 19:44 2442 21
Testo
    PiotrBukowski
    Level 11  
    Witam.

Jak w temacie. Chciałbym kupić multimetr, który będzie się nadawał do robienia pomiarów na elementach stosowanych w telefonach komórkowych lub w podzespołach komputerowych. W zasadzie nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie, ale skoro chcę się czegoś nauczyć, to muszę mieć do tego narzędzie.
    Nie chcę na początek wydawać wielkich kwot. Zakładam przedział cenowy 20 - 50zł (bez kosztów wysyłek). Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Testo
    zdzisiek1979
    Level 38  
    50zł to nie szał ale tak czy siak to co podstawowo potrzebne będzie ci to on będzie miał. Co ci potrzeba najważniejszy pomiar napięcia stałego zmienne tez się przyda, pomiar rezystancji, test diody i tester akustyczny ciągłości. Przydał by się też pomiar pojemności. Reszta to przydatne dodatki.
    Niezależnie co kupisz to ci się nada. Szału nie będzie ale spełni swoje przeznaczenie. Tylko czy masz już z multimetrami doświadczenie bo jak nie to bym wziął jeszcze taki za 15zł na początek by jak go uwalisz to nie było żalu.
    tomiok
    Level 33  
    Na początek proponuję coś w stylu Multimetru DT9205A .
    ok 20 PLN, powody wyżej zostały napisane.
    PiotrBukowski
    Level 11  
    Nie mam jeszcze żadnego doświadczenia z multimetrami, ale czy taki multimetr, który proponujecie, będzie pokazywał na tyle dokładne pomiary, żeby kupowanie go było w ogóle sensowne?
    tomiok
    Level 33  
    W tym przedziale cenowym tak.