Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozdzielnia napięcia za ścianą studia nagrań- wpływ na sprzęt

17 Cze 2014 22:33 2346 11
  • Poziom 15  
    Witam. Nie wiem czy wybrałem dobry dział ale próbuje (z góry mówię, że się nie znam na wysokich napięciach). Jestem muzykiem i znalazłem pomieszczenie na studio nagrań/miejsce do grania jednak okazało się, że za ścianą znajduje się rozdzielnica prądu. Szukałem w internecie podobnej ale nie umiem znaleźć. To urządzenie jest wysokie na 1,5 m i szerokie na 2 m na nim są 3 liczniki energii analogowe (starego typu). Na całości są takie jakby uchwyty chyba do montowania liczników. Znajduję się to 1 m od ściany pomieszczenia, które chce wynająć. Chciałbym się dowiedzieć czy taka rozdzielnia generuje tak duże pole elektromagnetyczne, które może wprowadzić zakłócenia dla sprzętu muzycznego? głównie chodzi mi o mikrofony do nagrywania (pojemnościowe) no i sprzętu gitarowy (wzmacniacz + gitara elektryczna). Jak wiadomo gitara posiada przetworniki i obawiam się, że będzie to jakoś odbierać te fale i sprzęt będzie zachowywał się nie naturalnie i uniemożliwi mi to prace. Chciałbym wiedzieć czy ma to jakiś wpływ zanim zdecyduje się na wynajem. czekam na opinie ;)
  • Moderator
    Ma taki sam wpływ jak kable zasilające Twój wzmacniacz. Aha, i taki jak Twój telefon w kieszeni koszuli lub spodni.
  • Poziom 15  
    A może kolega bez ironi po polsku? Czyli nie będzie problemu? To konstrukcja raczej lata 90
  • Warunkowo odblokowany
    Dla pewności możesz pod wygłuszenie sali (podejrzewam że będziesz chciał ją wygłuszyć) dać warstwę folii aluminiowej jako ekran przeciwzakłóceniowy, koszta raczej nie wielkie a jakieś zabezpieczenie to da, tylko nie zdziw się ja nie będziesz miał wtedy zasięgu w telefonie.
  • Poziom 15