Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motowell Chiśnski skuter 2t pali 8l/100 km vmax 65 km/h

Rafaleq23 18 Cze 2014 12:59 1872 8
  • #1 18 Cze 2014 12:59
    Rafaleq23
    Poziom 7  

    Witam mam bardzo duży problem kupiłem skuter i pali mi on 8l na 100 km. Gaźnik został wyregulowany u mechanika świeca jest nowa i membrany też są wymienione nie mam pojęcia co z nim jest, że jedzie tak mało i pali tak dużo i poza tym kompresja wynosi 9 na 12 więc chyba nie jet źle. Rolki 3.5g zostały założone bo stare były już do wymiany na innych czyt. cięższych v max jest taki sam tylko że ma strasznego muła. Co tam może być z nim ?

    0 8
  • #3 18 Cze 2014 13:22
    Rafaleq23
    Poziom 7  

    chodzi trochę dziwnie i czasami gaśnie mechanik coś wspominał o pierścieniach do zrobienia, że mogą być w najbliższym czasie i że coś tam nie gra z silnikiem

    0
  • #4 18 Cze 2014 13:38
    zibq
    Poziom 27  

    Może jednak zdradzisz jaki to model albo jaki silnik tam występuje?
    Albo jeździsz z "gazem w podłodze" albo paliwo gdzieś cieknie i stąd spalanie jak w samochodzie osobowym.

    0
  • #7 18 Cze 2014 17:19
    BANANvanDYK
    Poziom 38  

    Podejrzewam problem z gaźnikiem. Niektóre chinole 2T mają tak kiepsko zestrojone gaźniki, że silnik wydaje się pracować cały czas na ssaniu. Charakterystyczne są niskie obroty biegu jałowego oraz powolne czwórkowanie z wydechu, zamiast równej płynnej pracy słyszanej z wydechu. Takich gaźników nie da się dobrze wyregulować.
    Poza tym rolki są zbyt lekkie, wymuszają wysokie obroty silnika, gdzie przy źle zestrojonych wydechach chinoli nie kręcą one więcej niż 7000 RPM.
    Ponadto na co trzeba patrzeć w każdym chińskim 2T:
    - Układ wydechowy: kiepska konstrukcja pogarszająca osiągi, w wersjach z katalizatorem wypalanie się wnętrza tłumika co doprowadza do jego zatkania matą wygłuszającą.
    - Zawór powietrza dodatkowego do wydechu (dopalania spalin): zaworki membranowe umieszczone przy kolanku ulegają uszkodzeniu, przez co spaliny są podawane do filtra powietrza, przez co silnik się dusi i pali dużo. Zawory z wejściem podciśnienia np. w Keewayach są praktycznie niezawodne.
    - Filtr powietrza: pomijając zanieczyszczenie gąbki, montaż obudowy filtra od innego modelu (z inną średnicą rurki wlotu powietrza) kończy się zaburzeniem pracy gaźnika. Keewaye ze względu na mikroskopijną dyszę główną są wrażliwe na każde "lewe powietrze" we filtrze powietrza.

    0
  • #8 19 Cze 2014 18:28
    Rafaleq23
    Poziom 7  

    Wtyczka od ssania jest wyłączona gaznik jest firmy malosi a jak sprawdzałem to spaliny są nie jesieni koloru i mam wrażenie ze on dostaje za duzo benzyny jest ktoś z okolic starogardu gdańskiego zeby to zobaczyć ? Pozatym ten mały v-max mnie nie pokoi. Gaznik był wymieniany a dusza jest w rozmiarze 57.

    0
  • #9 19 Cze 2014 20:17
    Staszek49
    Poziom 34  

    Jeśli masz gaźnik w tym skuterze i takie objawy, to sprawdź poziom paliwa w gaźniku i czy pływak nie jest dziurawy. Silnik nie jest w stanie przepalić dużej dawki paliwa, a reszta "idzie" w tłumik, więc sprawdź jego drożność, gdyż w 2T jest to b. istotne.

    0