Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Vectra B - Nie wchodzi na obroty na zimnym silniku

prezes94 18 Jun 2014 23:10 4719 6
  • #1
    prezes94
    Level 19  
    Witam!Mam problem z moja vectra.Silnik to 1.8 16V,zwykla instalacja LPG.Problem jest nastepujacy;auto powiedzmy po nocy ma problem z odpaleniem,ma ustawione odpalanie na benzynie.Gdy odpalam,silnik odrazu zalapuje ale nie chce wejsc na obroty zeby przerzucic na gaz,po dodaniu gazu dlawi sie i czesto gasnie.Czesto trzeba go krecic po 5-6razy zeby wkoncu zalapal.Na gazie auto odpala na strzał.Dodam,ze od czasu do czasu podczas odpalania strzela w wydech.Wymienione zostaly wtryski,przepustnica,przeplywomierz,czujnik temperatury powietrza i pompka paliwa z Omegi 2.0 16V.Mechanik załamuje ręce,a ja tak dalej jezdzic nie moge,gdyz potrzebuje auto sprawne w 100%.Dodam,ze auto na benzynie ma bardzo nierówne obroty i ma problem z wkreceniem sie na wyzsze,po dodaniu gazu przerywa bardzo.Jesli ktos wie,co moze byc przyczyna tych wariacji prosze o pomoc.Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  • #2
    Orochimaru
    Level 31  
    Podczas pracy na gazie zakręć zawór na butli LPG. Po zgaśnięciu odpal na benzynie, niech sobie tak pochodzi z minutkę. Zgaś silnik i tak zostaw do następnego dnia. Rano odpal i zobacz, czy to poprawiło sytuację. Jeśli tak to masz nieszczelność w układzie LPG i przez noc gaz zalewa silnik.
    Jeśli nadal jest problem, trzeba podłączyć diagnoskop, skasować korekty paliwowe i zobaczyć, czy to pomogło.
  • #3
    prezes94
    Level 19  
    Co do zakrecenia gazu to juz tego probowalem. [spacja]Diagnoskop?[spacja]Hmm,[spacja]co to takiego?[spacja]Pod komputer byl podlaczany,[spacja]ale pokazuje jedynie błąd sondy lambda.
  • #4
    robokop
    Moderator of Cars
    Ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, czujnik temperatury silnika, ciśnienie sprężania silnika itp. Przestań pisać bzdury że mechanik załamuje ręce, nie byłeś u żadnego prawdziwego mechanika. Powymieniane wszystko na przysłowiową "pałę" bez ładu i składu. I potrzeby.
  • #5
    prezes94
    Level 19  
    U mechanika bylem, czy jest prawdziwy to nie wiem, w papiery mu nie zaglądałem. Oddam samochód gdzie indziej i niech sie męczą bo chocby cisnienia paliwa sam nie sprawdze.
  • #6
    mecik19
    Level 10  
    I jak sie temat zakonczyl bo mam to samo
  • #7
    prezes94
    Level 19  
    Temat sie zakończył tak,że sprzedałem ten samochód w takim stanie,ale mechanik podczas walki stwierdził,ze na 99% jest pęknięty kolektor