Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Vectra B - Nie wchodzi na obroty na zimnym silniku

prezes94 18 Jun 2014 23:10 5025 6
  • #1
    prezes94
    Level 19  
    Witam!Mam problem z moja vectra.Silnik to 1.8 16V,zwykla instalacja LPG.Problem jest nastepujacy;auto powiedzmy po nocy ma problem z odpaleniem,ma ustawione odpalanie na benzynie.Gdy odpalam,silnik odrazu zalapuje ale nie chce wejsc na obroty zeby przerzucic na gaz,po dodaniu gazu dlawi sie i czesto gasnie.Czesto trzeba go krecic po 5-6razy zeby wkoncu zalapal.Na gazie auto odpala na strzał.Dodam,ze od czasu do czasu podczas odpalania strzela w wydech.Wymienione zostaly wtryski,przepustnica,przeplywomierz,czujnik temperatury powietrza i pompka paliwa z Omegi 2.0 16V.Mechanik załamuje ręce,a ja tak dalej jezdzic nie moge,gdyz potrzebuje auto sprawne w 100%.Dodam,ze auto na benzynie ma bardzo nierówne obroty i ma problem z wkreceniem sie na wyzsze,po dodaniu gazu przerywa bardzo.Jesli ktos wie,co moze byc przyczyna tych wariacji prosze o pomoc.Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  • #2
    Orochimaru
    Level 31  
    Podczas pracy na gazie zakręć zawór na butli LPG. Po zgaśnięciu odpal na benzynie, niech sobie tak pochodzi z minutkę. Zgaś silnik i tak zostaw do następnego dnia. Rano odpal i zobacz, czy to poprawiło sytuację. Jeśli tak to masz nieszczelność w układzie LPG i przez noc gaz zalewa silnik.
    Jeśli nadal jest problem, trzeba podłączyć diagnoskop, skasować korekty paliwowe i zobaczyć, czy to pomogło.
  • #3
    prezes94
    Level 19  
    Co do zakrecenia gazu to juz tego probowalem. [spacja]Diagnoskop?[spacja]Hmm,[spacja]co to takiego?[spacja]Pod komputer byl podlaczany,[spacja]ale pokazuje jedynie błąd sondy lambda.
  • #4
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, czujnik temperatury silnika, ciśnienie sprężania silnika itp. Przestań pisać bzdury że mechanik załamuje ręce, nie byłeś u żadnego prawdziwego mechanika. Powymieniane wszystko na przysłowiową "pałę" bez ładu i składu. I potrzeby.
  • #5
    prezes94
    Level 19  
    U mechanika bylem, czy jest prawdziwy to nie wiem, w papiery mu nie zaglądałem. Oddam samochód gdzie indziej i niech sie męczą bo chocby cisnienia paliwa sam nie sprawdze.
  • #6
    mecik19
    Level 10  
    I jak sie temat zakonczyl bo mam to samo
  • #7
    prezes94
    Level 19  
    Temat sie zakończył tak,że sprzedałem ten samochód w takim stanie,ale mechanik podczas walki stwierdził,ze na 99% jest pęknięty kolektor