Witam. Zacznę od początku moją historię z Compalem. Kupiłem laptopa za 200zł z zepsutą kartą graficzną (geforce 8600M GT 256). Na allegro kupiłem tą samą kartę w "wersji" refubrished. Rozmontowałem laptopa, nałożyłem pastę i laptop działał prawidłowo. Niestety po miesiącu karta padła i odesłałem ją na gwarancję do serwisu. Miły pan powiedział że w chipsecie coś pękło i zamienili go na ten z wersji 8400M GS (temperatura pracy miała być niższa). Zamontowałem kartę (oczywiście z nową porcją pasty - Arctic MX-2) i na następny dzień po odpaleniu komputera i doinstalowaniu sterowników pod GS-kę po pewnym czasie podczas pracy (żadnych gier) zgasł ekran. Stwierdziłem że może to być problem z temperaturą. Po kilku próbach udało mi się zmierzyć temperaturę (podczas jednej próby nawet cały laptop się wyłączył) oto co programik mi pokazał:
1. Nie wydaje mi się żebym źle nałożył pastę bo ostatnim razem robiłem to tak samo i było dobrze (pasta leżała miesiąc ale w zamkniętym opakowaniu).
2. Nie odinstalowałem starych sterowników od wersji GT (nie mam pojęcia czy kreator podczas instalacji odinstalował stare).
3. Nie mogę znaleźć informacji o prawidłowym napięciu karty.
4. Laptop cały czas podłączony do zasilacza ze względu na starą baterię.
5. Nie chce mi się na razie rozbierać laptopa bo tą zaawansowaną myśl techniczną trzeba całą rozkręcić żeby się do grafiki dostać.
Proszę o jakiekolwiek informacje. Dzisiaj święto więc nie mam po co do serwisu dzwonić, ale się z nimi w najbliższym czasie skontaktuję. Z góry dziękuję za poświęcenie mi czasu. Pozdrawiam, Marek

1. Nie wydaje mi się żebym źle nałożył pastę bo ostatnim razem robiłem to tak samo i było dobrze (pasta leżała miesiąc ale w zamkniętym opakowaniu).
2. Nie odinstalowałem starych sterowników od wersji GT (nie mam pojęcia czy kreator podczas instalacji odinstalował stare).
3. Nie mogę znaleźć informacji o prawidłowym napięciu karty.
4. Laptop cały czas podłączony do zasilacza ze względu na starą baterię.
5. Nie chce mi się na razie rozbierać laptopa bo tą zaawansowaną myśl techniczną trzeba całą rozkręcić żeby się do grafiki dostać.
Proszę o jakiekolwiek informacje. Dzisiaj święto więc nie mam po co do serwisu dzwonić, ale się z nimi w najbliższym czasie skontaktuję. Z góry dziękuję za poświęcenie mi czasu. Pozdrawiam, Marek