Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BOSCH C7 - BOSCH C7 tryb regeneracji - tak ma być ?

cinek325 22 Cze 2014 09:58 4170 6
  • #1 22 Cze 2014 09:58
    cinek325
    Poziom 8  

    Witam. Mam pewien problem, gdy włączam w boschu c7 tryb regeneracji, zaczyna migać dioda "R" , wg instrukcji powinna świecić się również dioda znajdująca się w lewym górnym rogu. U mnie się nie świeci...
    Podłączyłem w tym trybie akumulator 74Ah, miał 10,5V.
    Po ok 2-3H prostownik zapalił 2 diody o stanie naładowania, oznaczające naładowanie w przedziale 0-33%. Uznałem że przeszedł w tryb ładowania, jak mówi instrukcja, wg tego jak ją zrozumiałem dioda "R" powinna zgasnąć po max 4h i zostać jedynie ta która oznacza klasyczne ładowanie ( u mnie nie zaświeciła się jednocześnie z migającą "R") Po 18h nadal to samo, "R" miga, stan naładowania wskazuje to samo... czyli ok 25%. Wygląda to dokładnie tak samo jak na tym filmiku
    https://www.youtube.com/watch?v=1_PCkxEJBYw..

    Zastanawiam się czy oddać go na gwarancję, bo nie wiem czy tak powinno być.
    Wygląda na to, że prostownik nie przełączył się automatycznie w tryb ładowania.
    Zrobiłem to ręcznie, po 1,5h mam już naładowany wg wskaźnika do 66%.
    LINK do instrukcji.

    http://www.3000.pl/tga/download/Bosch_C7.pdf

    Problem leży albo w uszkodzonym prostowniku, albo w złym opisie w instrukcji.
    Jak Wy to widzicie?
    Macie z tym jakieś doświadczenia?
    Nie bardzo wiem co robić.

    0 6
  • #2 11 Sty 2017 18:25
    Karol167
    Poziom 2  

    Widzę ze mam taki sam problem, u mnie tez się nie przełączył po 24 h. Jak przełączyłem ręcznie w tryb pierwszy to nagle wyskoczył stan naładowania aku na 100% i zaczęły się wydobywać dzięki z prostownika jakby przełączanie jakiegoś przełącznika. Ps. Czy ten prostownik jest dostosowany do rozruchu auta?

    0
  • #3 11 Sty 2017 18:31
    cinek325
    Poziom 8  

    Nie jest do tego przystosowany, ma jedynie opcję podtrzymywania systemów na czas podmiany aku.
    Jeśli się automatycznie nie przełącza, to znaczy że masz uszkodzony aku.

    0
  • #4 11 Sty 2017 19:19
    Karol167
    Poziom 2  

    Tak się domyślałem ze pewnie uszkodzony. Dziękuje za szybka odpowiedz. Ps. W instrukcji jest napisane ze prostownik może pracować w zakresie temperatur od 0 do -40 tzn ze w mrozy nie mogę podładować aku w aucie? Dzisiaj zostawiłem na noc ma być -10. Trochę byłoby to dziwne.

    0
  • #5 11 Sty 2017 19:34
    cinek325
    Poziom 8  

    No jeśli tak napisali to dlaczego nie. Ten prostownik ma tez certyfikat IP wiec teoretycznie deszcz mu nie straszny.

    0
  • #7 11 Sty 2017 19:39
    cinek325
    Poziom 8  

    Nsmo to problem z głowy. Lepiej nie kombinować bo jak wsrodku wtrąci się para to będzie można pożegnać się z prostownikiem.

    0