Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomoc - Auto do 3,5 tyś POMÓŻCIE

Magyars 23 Cze 2014 09:52 1668 16
  • #1 23 Cze 2014 09:52
    Magyars
    Poziom 2  

Witam! Właśnie skończyłem szkołę średnią i zamierzam kupić za zarobione pieniądze moje pierwsze autko (w gazie!) :) Problem w tym, że mam do dyspozycji tylko i wyłącznie 3,5 tyś zł. Autko byłoby użytkowane w mieście 50-tysięcznym i po okolicznych wioskach. Poszukuję autka dość ekonomicznego i mało awaryjnego, gdyż będę nim dojeżdzał często do dziewczyny przez okres wakacji, a później w roku szkolnym dojeżdzał na uczelnię. Nie jestem super mechanikiem, więc poszukuję autka dość prostego w konstrukcji (silnik, zawieszenie itd.), które będzie miało dość mały silnika (od 0,9 po 1,8 gdyż duży silnik to duże koszty ubezpieczenia), które będzie miało dużo tanich i dostępnych części i super byłoby gdyby dany egzamplarz posiadał ocynkowaną blache. Na dzień dzisiejszy (z moich oględzin na ogłoszeniach internetowych) wstępnie wywnioskowałem, że w tych cenach nie miałbym zbyt dużego manewru w ofertach, ALE! Podam moje typy i prosiłbym o ocenę, które autko (oczywiście w porównywalnych stanach) byłoby najlepsze jak na moje warunki (nie chce się wpieprzyć w auto, które będzie stało, autko służy do jeżdzenia).

1. Fiat Bravo/a (1.6 16v)
    @moja ocena: fajne autko, dość kompaktowe (nie chce kombiaków), zrywne i wystarczające dla dwóch/trzech osób + ew. bagaż (przyjmując że butla z gazem jest w bagażniku)
    2. Deawoo Matiz (również b+g).
    @moja ocena: małe autko (5-dzwiowe) z malutkim i bardzo ekonomicznym silnikiem. Testy zderzeniowe totalna klapa, jak i również zawieszenie oraz głośność wewnątrz autka i korozyjność blachy
    3. Deawoo Lanos (1.5 16v, 1.6 16v)
    @moja ocena: kompaktowe autko (hatchback jak i sedan), 5 drzwiowe i raczej mało awaryjne:)
    4. Opel Vectra 2 (b+g)