Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

Eskulap120 25 Cze 2014 09:08 10404 6
  • #1 25 Cze 2014 09:08
    Eskulap120
    Poziom 10  

    Po raz kolejny pojawił się problem z brakiem dostępu do internetu poprzez WIFI. Wcześniej ten problem rozwiązywałem za pomocą usunięcia z menedżera urządzeń właściwego sterownika (trzeciego od góry na pierwszym okienku) a ponownym uruchomieniu laptopa sterownik automatycznie instalował się i po wpisaniu klucza zabezpieczeń sieć łączyła jak należy tym razem to nic nie daje. Przy nazwie sieci pisze "Połączono" natomiast na górze okienka "Sieć niezidentyfikowana. BVrak dostępu do internetu". Przedstawiam okienka które informują o zaistniałym problemie...

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Sieć - Vectra
    Router - CISCO EPC3925
    Podaję dane dotyczące laptopa:
    Marka i model - LENOVO G580
    Procesor - intel pentium
    Karta graficzna - NVIDIA GEFORCE
    System operacyjny - WINDOWS 7
    Pamięć - 6 GB RAM i 1000 GB dysk
    Zainstalowany program antywirusowy - AVG

  • #2 25 Cze 2014 09:19
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Co masz w komendzie ipconfig /all po połączeniu się?

  • #3 25 Cze 2014 09:37
    Eskulap120
    Poziom 10  

    jimasek napisał:
    Co masz w komendzie ipconfig /all po połączeniu się?


    Po wpisaniu komendy ipconfig /all w okienku :

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

  • #4 25 Cze 2014 09:38
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Poprosił bym całość okienka.

  • #5 25 Cze 2014 09:44
    Eskulap120
    Poziom 10  

    jimasek napisał:
    Poprosił bym całość okienka.


    Całość okienka

  • #6 25 Cze 2014 09:50
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Wygląda na to jak byś miał jakąś infekcję lub szkodliwe oprogramowanie na twoim komputerze - Link

  • #7 25 Cze 2014 14:08
    Eskulap120
    Poziom 10  

    jimasek napisał:
    Wygląda na to jak byś miał jakąś infekcję lub szkodliwe oprogramowanie na twoim komputerze - Link



    Według podanego linku z instrukcją doszedłem do polecenia "Wchodzimy do menadżera urządzeń, wybieramy WAN Miniport, z prawokliku - Aktualizuj oprogramowanie sterownika." Tylko że niem a tego WAN MINIPORT - miały zostać pomimo ich usunięcia a okazuje się że jak je usunąłem to jednek nie pozostały w menedżerze, zostały tylko powyższe sterowniki... Może trzeba zresetować laptopa

    Dodano po 1 [godziny] 6 [minuty]:

    Zresetowałem laptop. Dałem jeszcze w menedżerze "Pokaż ukryte urządzenia" pokazały się te sterowniki które trzeba zaktualizować według instrukcji pod podanym linkiem z tym że one już wyglądają jak zaktualizowane a ich próba aktualizacji nic nie daje co widać na zamieszczonym okienku. Natomiast co się zmieniło przy okienku dostępnych połączeń - to że już kompletnie nic się nie wyświetla. Nie wiem co teraz robić, takie to zagmatwane wszystko :-/

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Dodano po 15 [minuty]:

    Odinstalowywałem ten trzeci z góry sterownik tak jak to kiedyś radzili i tym razem przy ponownym włączeniu laptopa ten sterownik się w ogóle nie zainstalował. Teraz to już kompletna tragedia... jak to naprawić.. chyba oddać laptop do jakiegoś specjalisty

    Lenovo laptop - Brak połączenia z internetem (WiFI) w laptopie

    Dodano po 2 [godziny] 25 [minuty]:

    Czyli w takim razie jedynym rozwiązaniem będzie ponowna instalacja Windowsa?

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo