Witam. Od dwóch lat posiadam Hondę Civic z 95 roku 1.4 i (MA8, MB2). Wszystko było ok aż do czasu, od kilku dni: po 5 kilometrach wskaźnik temperatury w pozycji 1/3 ; po 7 w pozycji 1/2 ; po 10 w pozycji 4/5 ; dopiero dzisiaj usłyszałem wiatrak po przejechaniu 12 kilometrów kiedy wskaźnik był w pozycji 1/2 i w pozycji 1/3 nadal działał ale tylko na zapłonie. Wcześniej utrzymywało się przez cały czas w pozycji 1/3 bez względu na trasę. Gdy temperatura zbliża się do "czerwonego" odpalam 4 bieg ogrzewania i pokrętło na full ciepła. Zmieniłem dzisiaj korek od chłodnicy, wolniej się nagrzewa ale dochodzi do ponad połowy wskaźnik gdzie kiedyś był na 1/3. W zbiorniku wyrównawczym zauważyłem brak węża w środku- kupiłem i założyłem, w miejscu łączenia zakrętki z wężem prowadzącym do korka od chłodnicy jest luz- czy tak powinno być? Rozrząd robiony 5 tys temu. Płynu/ oleju nie ubywa, płyn czysty, pod korkiem oleju nie ma masełka. NIe mam pojęcia za co się zabrać, Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam