Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder cyfrowy - brak wyjścia antenowego

Inesita 29 Cze 2014 02:49 1056 6
  • #1 29 Cze 2014 02:49
    Inesita
    Poziom 2  

Witam,

Szukam rozwiązania następującego problemu - jestem użytkowniczką dekodera CP HD 6000 który nie posiada wyjścia sygnału antenowego dla telewizora... Czy istniałaby możliwość dokupienia czegokolwiek (rozdzielacza / przejściówki - jestem całkowicie zielona w temacie) co pozwoliłoby podłączyć mi telewizor z drugiego pokoju do dekodera...

Mój stary dekoder Sagem 4285 takie wyjście posiadał - oczywiście w drugim pokoju można było oglądać jedynie sygnał z pierwszego - ale mnie takie rozwiązanie całkowicie satysfakcjonuje...

Jeśli nie ma takiej opcji to czy można byłoby ewentualnie coś "zadziałać" w tej sprawie z dekoderem Sagemcom ESI-88?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie...

0 6
  • Pomocny post
    #2 29 Cze 2014 03:12
    Polon_us
    Poziom 41  

Urządzeniem, które może pomóc koleżance jest modulator antenowy. Umożliwia on podłączenie danego urządzenia (tutaj dekodera) do telewizora poprzez wejście antenowe.

Proszę poszukać na popularnym portalu aukcyjnym pod hasłem "modulator antenowy", dla przykładu proszę sprawdzić aukcję 4296346369.

Mam nadzieję, że główny telewizor podłączony jest poprzez kabel HDMI.

Modulator potrzebuje sygnał analogowy na swoim wejściu tj. standardowy sygnał video/audio. W tym dekoderze jest ten sygnał osiągalny tylko na złączu Scart.

Jeżeli takie rozwiązanie koleżance odpowiada to dodatkowo trzeba zaopatrzyć się w kabel Scart(EURO) - Audio/Video OUT. Taki, jak na poniższym zdjęciu.

Dekoder cyfrowy - brak wyjścia antenowego

Na popularnym portalu może koleżanka znaleźć to pod numerem aukcji -> 4362558804

0
  • Pomocny post
    #3 29 Cze 2014 18:28
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

Polon_us napisał: