Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
BotlandBotland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera CCTV w domu, co potrzebuję?

29 Cze 2014 09:14 1983 11
  • Poziom 11  
    Witam. Ostatnio mój dom nawiedził złodziej, na szczęście nie udało mu się sforsować zamka w drzwiach, jednak ślad po ingerencji pozostał wobec czego postanowiłem pobawić się w monitoring. Na początek jedna kamera przy drzwiach frontowych (zewnętrzna) do tego potrzebny jest jakiś rejestrator, chyba wystarczy najprostszy z ewentualną możliwością późniejszego podpięcia jeszcze jednej czy dwóch kamer maksymalnie. Generalnie nie znam się na tym, nigdy z tym nie miałem styczności i nie wiem co jeszcze jest potrzebne, wobec czego chciałem prosić Was o pomoc w skompletowaniu zestawu. Oczywiście budżet jak zwykle ograniczony ale sprzęt może być używany, tutaj nie widzę problemu.

Jeszcze jakby się dało, to fajnie by było żeby do tego rejestratora móc podłączyć jakiś mały ekran z 6-7" to bym sobie go w pobliżu drzwi powiesił jako domofonowy ale to nie jest priorytetem.

Pozdrawiam
  • BotlandBotland
  • Poziom 38  
    Może podam propozycję z sprzętu który sam używam, ponieważ trochę ciężko polecać sprzęt który znajdzie się na allegro jako najtańszy nie wiedząc jak się sprawdza.
    REJESTRATOR Hikvision DS-7204 albo podobny model, obsługuje 4 kamery, sieć LAN (podgląd przez internet, w przeglądarce, na telefonie), możliwość podpięcia mikrofonu, język polski. Cena około 320zł.
    Co do kamer to najlepiej przejść się do jakiegoś sklepu typowo z alarmami i kamerami i patrzeć jak widzi kamera, żeby potem nie rozczarować się jakością obrazu. Przed drzwi popatrz za kopułkową, np veco VECC944
  • BotlandBotland
  • Poziom 11