Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 100 c4 AVANT 2.0 16v 140-wymiana pierścieni

03 Lip 2014 20:32 987 5
  • Poziom 2  
    Witam.
    Posiadam w/w Audi. Mam obecnie głowicę oddana do planowania. Okazało się jednak, że trzeba wymienić również pierścienie tłokowe, nie wiem w jaki sposób je wymienić czy lepiej wyjąć cały silnik czy można się dostać również przez misę nie wyjmując silnik. Jeśli konieczne będzie wyjęcie chciałbym również dowiedzieć się w jaki sposób to zrobić.

    Za odpowiedź z góry dziękuje.
  • Poziom 22  
    Jak wyglądają tuleje ? zresztą jak zadajesz takie pytania zdrowiej i lepiej dla silnika i Twojej kieszeni będzie gdy oddasz to mechanikowi
  • Poziom 28  
    Na jakiej podstawie stwierdzono konieczność wymiany pierścieni ?
  • Poziom 2  
    Tuleje wyglądają dobrze, progów raczej nie ma. U góry tulei jest nagar ze spalin.
    Mechanik powiedział mi aby szczelność pierścieni sprawdzić naftą wlewając ją do tuleii na tłok. Nafta po kilku godzinach spłynęła na dół.

    Proszę o szybką odpowiedz
  • Poziom 17  
    Jak zniknęła po paru godzinach to daj im spokój.
  • Poziom 2  
    stan2300 napisał:
    Jak zniknęła po paru godzinach to daj im spokój.


    Po dłuższym zastanowieniu podjałem decyzję, że złożę sama głowicę. W sumie i tak jeździłem na oleju 15w40 więc nie jest on tak docieralny jak syntetyk czy nafta wiec po regeneracji glowicy i wymianie uszczelek niepowinno byc problemow.

    ps. Silnik przed naprawa często +-80% przypadkow nie odpala gdy temp przekraczala 85stC. Postanowilem dodatkowo wymienic czujnik polozenia walu korbowego tylko nie wiem gdzie on sie znajduje. Prosze o pomoc. :D