Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sygnalizator Satel SP-4002 R wyje po zaniku napięcia

dgcracker 04 Lip 2014 07:15 1668 6
  • #1 04 Lip 2014 07:15
    dgcracker
    Poziom 9  

Witam,
    jako że w temacie alarmów jestem początkujący mam następujące pytanie odnośnie sygnalizatora Satel SP-4002 R podłączonego do centrali Satel Ca-10. Cały system system udało mi się złożyć w sensowną całość i działa zgodnie z założeniami ale jedna sprawa nie daje mi spokoju. Otóż - niezależnie od tego czy system jest uzbrojony czy nie jeśli na centralce alarmowej zaniknie napięcie (zarówno sieciowe jak i podtrzymanie z akumulatora) to w momencie zaniku napięcia włącza się sygnalizator zewnętrzny(wyje i miga ze swojego akumulatora). Żeby było prościej i jaśniej - jeśli wyłączę 230V do centralki to centrala zaczyna pracować na swoim akumulatorze. Kiedy odłączę również akumulator(bo chcę np. podpiąć się z kompem do centralki, więc muszę wyłączyć całkowicie centralkę żeby to było możliwe) to zaczyna mi wyć syrena (wyje jeden cykl, tak długo jak ustawione jest na niej za pomocą zworek). Czy takie zachowanie syreny jest OK? Czy ten model syreny tak ma, że po zaniku napięcia w systemie alarmowym zaczyna wyć ze swojego akumulatora czy ja coś namieszałem z podłączeniem?
    Dziękuję za informacje.
    Pozdrawiam,
    D.C.

0 6
  • #2 04 Lip 2014 08:18
    295842
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 04 Lip 2014 08:22
    conan02

Poziom 29  

Ten typ tak ma, czas sygnalizacji sabotażu ustawiasz na zworkach.

0
  • #4 04 Lip 2014 09:33
    bhtom
    Poziom 36  

Witam,

dgcracker napisał:
    Kiedy odłączę również akumulator(bo chcę np. podpiąć się z kompem do centralki, więc muszę wyłączyć całkowicie centralkę żeby to było możliwe)...

Od kiedy to podłączenie komputera wymaga całkowitego odłączenia zasilania? Coś chyba przekombinowałeś?

Pozdrawiam.

0
  • #5 04 Lip 2014 10:00