Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 420 DCI 2003 - Brak komunikacji diagnostycznej

szyniu 06 Lip 2014 21:36 1899 7
  • #1 06 Lip 2014 21:36
    szyniu
    Poziom 20  

    Witam mam ciekawy przypadek zanika diagnostyka po uruchomieniu silnika tzn.
    gdy jest włączony zapłon mogę sprawdzić wszystkie sterowniki, gdy tylko odpalę silnik komunikacja zanika tak się dzieje ze wszystkimi sterownikami jak tylko motor się zatrzyma wszystko ponownie hula.
    Dodam tylko że nie jest przyczyną alternator to już sprawdzałem już kiedyś miałem taki przypadek, coś zakłóca diagnostykę tylko pytanie co, może ktoś już się spotkał z czymś takim i coś podpowie.
    Z góry dzięki.

    Diagnostykę robię NG3

    0 7
  • #2 06 Lip 2014 21:48
    guard10
    Poziom 28  

    Witam sprawdz czy po uruchomieniu silnika nie znika napiecie na gniezdzie diagnostycznym.Pozdrawiam

    1
  • #3 07 Lip 2014 16:07
    638936
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 07 Lip 2014 23:03
    szyniu
    Poziom 20  

    Alternator wykluczyłem, od niego zacząłem odpiąłem całkowicie od instalacji i zapalałem bez ładowania, zasilanie nie zanika bo nie gasną kontrolki na fejsie więc zasilanie jest ok

    0
  • #5 08 Lip 2014 06:14
    638936
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 08 Lip 2014 22:03
    szyniu
    Poziom 20  

    Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk"
    Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym motorze bo oto się rozchodziło.
    A teraz z innej beczki, zależało mi na diagnostyce bo z autem jest problem od czasu do czasu gdy dodaje się gazu przerwie na moment tak jakby odcięło paliwo,w teście ciśnienia na postoju pojawia się taki objaw że ciśnienie faluje nie może się ustabilizować, ale nie jest to odczuwalne po silniku tylko widać w parametrach.
    I drugie pytanie czy wadliwy czujnik ciśnienia oleju może mieć wpływ na ograniczenia czy odcięcia dopływu.

    0
  • #7 10 Lip 2014 06:29
    638936
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 16 Sie 2014 15:35
    szyniu
    Poziom 20  

    Witam problem rozwiązany jeśli chodzi o diagnostykę to jak pisałem wcześniej a jeżeli chodzi o problem z tym ciśnieniem to była winna pompka zasilająca na pompie CR.

    0