Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A4 B5 1.8 - Zacinająca się kierownica

Bomba9116 07 Jul 2014 17:11 6327 6
  • #1
    Bomba9116
    Level 15  
    Witam,
    Od jakiegoś czasu mam problem ze wspomaganiem. W zimę, gdy auto stało na mrozach wspomaganie przed pierwsze 10 minut od odpalenia wcale nie działało, a pompa wyła jak szalona. Po przejechaniu około 3km było już oki. Teraz problem jest następujący że pompa nie wyje, ale za to co jakiś czas zacina się wspomaganie, a gdy szarpnę kierownicą słychać taki strzał jak uderzenie kamienia w oponę. Winna jest pompa, czy już po prostu maglownia jest do wymiany?
  • #2
    lookashECL
    Level 14  
    Może juz listwa zardzewiała w maglu i się przycina i strzela. Ale jak by zardzewiała to powienien być pierw jakiś wyciek, roszczelnienie.
    Wszędzie sucho?
    Nie ma żadnych wycieków?
    Płynu nie ubywa?
  • #3
    andrzej20001
    Level 43  
    Dzwięk strzału w oponę to raczej sprężyna zawieszenia daje jak masz zatarte górne mocowania albo pękniętą.
  • #4
    marseluss_2009
    Level 24  
    andrzej20001 wrote:
    Dzwięk strzału w oponę to raczej jak masz zatarte górne mocowania albo pękniętą.

    Mogło by gdyby temat dotyczył np. 206tki, a o ile pamiętam w a4 amor i sprężyna mocowane są do wachacza i nie wykonują ruchu przy skręcie koła.
  • #5
    andrzej20001
    Level 43  
    A to przepraszam nie moja branża tylko tak skojarzyłem dźwięk.
  • #6
    Bomba9116
    Level 15  
    Przecieki i ubytki oleju są. Dziś widziałem mokre gumy od magla. Więc magiel już na pewno do wymiany
  • #7
    marseluss_2009
    Level 24  
    No to masz odpowiedź. Zapewne miałeś stary płyn i przymarzał lub przez wycieki niski stan, mniema iż i pompa i listwa do regeneracji/wymiany.

    Pozdrawiam