Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

excel - Excel kopiowanie danych na podstawie kryterium do poszczególnych tabel

walet310 09 Lip 2014 14:02 1317 1
  • #1 09 Lip 2014 14:02
    walet310
    Poziom 5  

    Witam mam kłopot z wykonaniem zadania w excelu mianowicie muszę wykonać tabelę gdzie dane spelniające dane kryteria będą kopiowane do poszczególnych tabel; jest głowna tabela z piecioma kolumnami :Liczba porządkowa , data przekazania presylki, nazwa podmiotu, znak sprawy wysylanego pisma, sposób przekazania przesyłki (to ostatnie jest to rozwijana lista zawierająca(list zwykły, list polecony, list priorytetowy, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, faks, e-mail, ESP)); chodzi o to że jeżeli w ostatniej kolumnie będzie rodzaj wysyłki dotyczący poczty to dane z pozostałych rekordów( cały wers) będzie kopiowany do oddzielnej tabeli, jeżeli faks to do kolejnej tabeli itp itd; i teraz mam pytanie jak to zrobić bo probowałem funkcją JEŻELI WEŹDANETABELI i jakoś mi nie wychodzilo:/ byłbym wdzieczny za pomoc.
    W załączniku dodaje ten oto plik.

    0 1
  • #2 09 Lip 2014 20:49
    Maciej Gonet
    Poziom 32  

    Dobry wieczór,
    Nie wysilił się Kolega na ten załącznik. Nie ma w nim co segregować!
    Generalnie najprościej wydaje mi się zastosować filtr zaawansowany z opcją kopiowania wyniku w inne miejsce. Dla każdej tabeli wynikowej trzeba utworzyć zakres kryteriów (może on być w arkuszu źródłowym lub wynikowym - obojętne). Sam filtr musi być zainicjowany w arkuszu wynikowym. Jeśli procedura ma być wielokrotnie powtarzana w podobny sposób można sobie zarejestrować makro, które będzie robić wszystko automatycznie. Prawdopodobnie zakresy kryteriów będą stałe, lokalizacja i struktura tabel wynikowych - również, zmieniać się będzie tylko zakres danych.
    Powodzenia.

    0
  Szukaj w 5mln produktów