Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat - Pompowtryski czy elektryka?

09 Lip 2014 16:43 1308 2
  • Poziom 12  
    Witam,

    Mieszkam w Irlandii i starałem się o pomoc od miejscowych mechaników o rozwiazanie problemu z odpalaniem samochodu.

    Jednak nie byli mi do końca w stanie pomóc, więc postanowiłem zadzwonić do mechanika w Polsce. Po wyjaśnieniu jemu problemu z samochodem ( tj. odpalanie samochodu na zimno i ciepło ). Powiedział mi abym sprawdził piny na wtryskach wraz z elektryką, powiedział abym rownież podopinał kable do końca i jeśli jest twarda końcówka to najlepiej wymienić, a jak to nie pomorze, a pózniej wtryski.

    Do końca nie rozumiem, co on ma na myśli.

    Czy mechanik podał mi dobrą sugestię?
  • Poziom 34  
    Witam

    Na początek proponuje zapisać tutaj to co wyjaśniłeś mechanikowi w Polsce, oraz podaj dane samochodu, zgodnie z regulaminem forum.

    Słabo stykające wtyczki objawiają się najczęściej po rozgrzaniu silnika świecącą kontrolką silnika i esp, komunikatem abgass werkstad lub emmision workschop w zależności od języka, i pracą silnika jak w Ursusie.

    Najprościej podpiąć pod komputer i sprawdzić błędy, prawie każdy problem z elektryką, jest sygnalizowany błędem, jeżeli nie ma błędów do sprawdzenia grupa 013,018,023.

    Uszkodzony uszczelniacz na chodź jednym pompowrysku objawia się problemami z rozruchem.
    Wymiana pompek to już ostateczność.
  • Poziom 12  
    Nie mam żadnej informacji na desce rozdzielczej o żadnym serwisie, lecz dziwi mnie fakt, że czasem samochód odpala za 1szym razem na zimno i ciepło , a czasem trzeba go kręcić długo aby odpalił.

    Wykonałem diagnostykę wtryskow VAG

    Podaje dane techniczne:

    Model: Vw Passat ( 130 koni ) - sportowa edycja, 6 cio biegowa skrzynia

    Silnik: 1.9 dizel tdi

    Kod silnika: AVF: 1855

    Proszę mi pomóc, bo już nie wiem co mam robić.