Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 3 H - Błędy, kontrolka

kuba932 09 Lip 2014 18:40 4590 11
  • #1 09 Lip 2014 18:40
    kuba932
    Poziom 5  

    Opel Astra 1.9 CDTI 3h 2004/2005 .r 150km

    Wyrzuca następujące błędy:
    ECN 161450
    ECN 161600

    oraz
    ECN 148104
    ECN 148204
    ECN 148304

    Czytałem i rzekomo 2 pierwsze błędy są od immo, a 3 ostatnie od chłodzenia silnika?
    Czy w tej sytuacji warto oddawać auto do mechanika ? Dodam, że podczas jazdy świeci się kontrolka "Check Engine" - żółta kontrolka samochodu z kluczykiem
    A podczas odpalania miga ta wyżej opisana kontrolka i auto "nie reaguje" na kluczyk i po wyjęciu kluczyka odpala bądź robi to za którymś tam razem 2-3-4-5~

  • #2 10 Lip 2014 12:53
    jokerro
    Poziom 33  

    Tak,musisz auto oddac do elektromechanika/elektronika samochodowego.

  • #3 10 Lip 2014 21:34
    2293657
    Usunięty  
  • #4 10 Lip 2014 22:24
    jokerro
    Poziom 33  

    non e vero italiano napisał:
    metoda "pedał hamulca+pedał gazu" to metoda dla pensjonariuszy szpitali psychiatrycznych.,


    Raczej dla czytelnikow miłośników pewnej marki aut.

    A w temacie to wykłada się cim i prawdopodobnie muduł went.badz przewody sterujące.
    Aczkolwiek ta praca nie jest dla zwykłego użytkownika pojazdu nawet z pomocą internetu.

  • #5 11 Lip 2014 10:50
    kuba932
    Poziom 5  

    "metoda dla pensjonariuszy szpitali psychiatrycznych" hmmm

    spalone 2 bezpieczniki 40, zalutowałem i wstawiłem inne i kontrolka zgasła

  • #6 11 Lip 2014 22:15
    jokerro
    Poziom 33  

    Jak sa spalone bezpieczniki o takiej wartosci to usunąłeś tylko skutek.Natomiast jest jeszcze przyczyna.
    10A czy 15 mozna jeszcze machnac ręką,ale nie 40.

  • #7 11 Lip 2014 22:22
    Teodor85
    Poziom 19  

    Kolego jokerro po co się udzielasz, przecież autor tematu uważa się za znawce bo my wymyślaliśmy usterki a on w 10 minut to "naprawił".

    Niektórym na tym forum, tzn. większości by się przydało trochę pokory co do swojej wiedzy i umiejętności, a swoje "widzi mi się" powinni zostawić dla siebie i posłuchać rad doświadczonych fachowców.

  • #8 11 Lip 2014 22:27
    domex32
    Moderator Samochody

    Teodor85 napisał:
    Niektórym na tym forum, tzn. większości by się przydało trochę pokory co do swojej wiedzy i umiejętności, a swoje "widzi mi się" powinni zostawić dla siebie i posłuchać rad doświadczonych fachowców.


    Dobrze dobrze, niech pytają, fachowcy też muszą z czegoś żyć :)

  • #9 13 Lip 2014 21:42
    jokerro
    Poziom 33  

    Teodor85 napisał:
    Kolego jokerro po co się udzielasz


    Wspaniale się bawię na tym forum czytając różne przypadłości w pojazdach i od czasu do czasu cos komuś pomogę a za to stróże prawa i języka polskiego mnie usuwają z forum co jakiś czas bo naprawdę wypowiedziałem się z sensem a obserwuje tylko dział motoryzacji i tylko tu się udzielam bo tj.moja codzienna praca i doświadczenia którymi pragnę się podzielić.
    A w temacie to czekamy aż autor się odezwie i co było przyczyną opowie.

  • #10 13 Lip 2014 21:51
    kuba932
    Poziom 5  

    "Wspaniale się bawię na tym forum czytając różne przypadłości w pojazdach"

    Czyli tzw. TROLL :)

    Jak będę miał czas podjadę do elektromechanika i zobaczymy jakie błędy wyskoczą itd.
    Bo co racja to racja, że 40A to duże bezpieczniki.
    Chociaż z jednej strony mówicie, że ta metoda do bani, a z drugiej karzecie do elektromechanik hmm.

  • #11 13 Lip 2014 22:03
    jacek0503
    Poziom 21  

    No cóż coraz więcej "mundrali" coraz mniej fachowców i ludzi chcących bezinteresownie pomoc. Taki świat- a szkoda.

  • #12 13 Lip 2014 22:38
    kuba932
    Poziom 5  

    jacek0503, a Twój post coś wnosi do tematu? - Nie? to nie spamuj..

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME