Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uszkodzona tablica partycji dysku zewnętrznego

09 Lip 2014 21:15 2748 26
  • Poziom 7  
    Witam, na początku chciałbym podkreślić że jestem prawie zielony w sprawach dotyczących poruszanego tematu ;/
    Od około półtora roku posiadam dysk WD My Passport Essential SE o pojemności 1TB.
    Do tego roku wszystko było ok, ale pewnego dnia gdy podłączyłem go do komputera (jeśli to ma znaczenie to mam win xp)dostałem wiadomość "h;/ jest nieczytelny struktura dysku jest uszkodzona i nieczytelna". Według tego co znalazłem w internecie jest to uszkodzona tablica partycji. Próbowałem ją naprawić TestDiskiem ale nie mam opcji "Repair MFT". Dalej nie mogę nigdzie znaleźć co mam robić. Chciałbym dodać że bardzo zależy mi na odzyskaniu danych bo (w swojej głupocie) zgrałem na dysk ponad 10gb zdjęć rodzinnych.

Z góry dzięki wielkie za pomoc.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wklej tutaj na początek odczyt SMART tego dysku.

Sprawdź też co widzi na nim DMDE.
  • Poziom 7  
    SMART jest, ale nie wiem co wrzucić z DMDE konkretnie.
  • Poziom 25  
    A w ogóle uruchomiłeś DMDE? Jakbyś uruchomił to byś wiedział. Wybierasz dysk w częsci urządzenia fizyczne - na domyslnych ustawieniach od razu zacznie wyliczać i pojawi się widok partycje. Uchwyć go na screenie. Ot, cała filozofia.
  • Poziom 7  
    Chodziło Wam o to?:
    Otwórz $Volume 01 i sprawdź czy widać dane.

Jeśli tak to przywróć tą partrycję.
  • Poziom 7  
    Pojawia się okno:
    nie wybieram sam nic bo tak jak pisałem, nie chce nic zepsuć przypadkowo.
    Wybierz autowykrywanie i zaakceptuj.
  • Poziom 7  
    Wywala błąd:
    jeśli biorę ponów, wywala to samo dalej.
    Coś kiepsko to wygląda.

Wklej jeszcze obrazek po otwarciu partycji $Volume 01 w BMDE.
  • Poziom 7  
    Chyba nie do końca zrozumiałem o mam zrobić ;/