Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RADIO RETRO - Jak podłączyć

10 Lip 2014 20:58 1395 8
  • Poziom 2  
    Witam, mam pytanie o radio w stylu retro, które nabyłem na Allegro (nie potrzebowałem żadnych fajerwerków, poza możliwością odtwarzania muzyki z karty SD).

Do tej pory nie spotkałem się jeszcze z czymś takim, że z radia wychodzą tylko 4 przewody i wejście na antenę. Czarny, czerwony, zielony i niebieski.
    Według schematu niebieski to lewy głośnik, a zielony do prawy. Jednak, do tej pory w innych radiach miewałem, że do jednego głośnika wychodzły 2 przewody. Da się to jakoś podłączyć pod kostkę ISO, lub pod przewody instalacji radiowej w samochodzie, tak aby to grało? Jestem laikiem w tej sprawie, ale chciałbym sam podłączyć to radio, liczę na pomoc z Waszej strony. RADIO RETRO - Jak podłączyć
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 14  
    Może być tak, że czerwony to +12V, czarny to 0V a niebieski i zielony to wyjścia na głośniki a drugi koniec głośnika podłączasz pod czarny. Najlepiej prześledzić przewody jak są połączone w środku radia. Zasilanie łatwo zlokalizować, teoretycznie zielony i niebieski powinny iść na końcówkę mocy.
    Ale to tak teoretycznie, musisz sprawdzić, nie podłączaj w ciemno tak jak ja napisałem.
  • Sklep HeluKabel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Nie mogę wstawić linka z Allegro, ponieważ jestem nowym użytkownikiem. Radio retro, nie mam konkretnego modelu nawet na obudowie radia i opakowaniu (CAR MP3 PLAYER) i jest tylko tyle. No i, że wyprodukowane w P.R.C. :)
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Ze zdjęcia, które dodałeś wynika to co napisałem :)
  • Poziom 2  
    Oto zdjęcie tego, jak to wygląda w środku. Proszę tylko o wskazówki, jak to prawidłowo podłączyć, ponieważ zwrot, czy też wymiana towaru nie wchodzi w grę.
    RADIO RETRO - Jak podłączyć RADIO RETRO - Jak podłączyć