Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B 2.0 dti 2001 przelewa paliwo przez przelew i dławi się.

123Paweł 12 Lip 2014 10:41 2391 5
  • #1 12 Lip 2014 10:41
    123Paweł
    Poziom 2  

    Panowie potrzebuje pomocy! Mam problem z oplem Vectrą b 2.0 dti 2001r.
    Po nocy nie chciała zapalić, po długim łechtaniu zapaliła ale nie równo pracowała.
    W końcu silnik wyrównał pracę, ale nie reagował na gaz (góra 1100 obr). U mechanika została podłączona do kompa : Błąd modułu sterowania pompy ,zaworu egr, były to stare błędy zostały skasowane. Po skasowaniu komputer nie wykazywał żadnych nowych błędów. Ale dalej nie reagował na gaz. Przy dodawaniu gazu tak jak by chciała wskoczyć ale nie mogła. Sprawdziliśmy przepływ paliwa przez filtr od zbiornika i jest, przedmuchane podciśnienia też i nic. Przypadkiem zacisnąłem przewód powrotu paliwa i wtedy zaczeła wskakiwać na obroty. Więc założyłem obejmę na przewodzie i pracuje wydaje się normalnie. Ale jak temperatura doszła do 90 wyskoczył czek i zgasła, potem długo nie odpala aż ostygnie i też ciężko.
    Co to może byc Pomocy? Bo z tym zaślepionym przelewem chyba nie pojeżdżę długo. Po coś tu kurde jest? Bardzo prosze pomoc?

  • #2 18 Mar 2015 10:20
    webgregory
    Poziom 9  

    Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik policzył 200 zł powodzenia

  • #3 19 Mar 2015 22:19
    123Paweł
    Poziom 2  

    Dzieki jestem po wymianie pompy i wczesniej po lutowamiu tranzystora w starej.
    Używka ale ma plomby po regeneracji smiga.
    Po lutowaniu stra nie chciała zagadać w domu zobaczyłem,
    dopiro ze przewody od elektromagnesu są bez otuliny i się stykają może niepotrzebna wymiana ale teraz mam
    zapas:-)

  • #4 20 Mar 2015 17:51
    webgregory
    Poziom 9  

    gdybyś miał problem z zapaleniem rano to daj znac meilem przesle ci jak to zrobic bez wkładu finansowego ja juz zęby zjadłem na swojej pozdrawiam

  • #5 22 Mar 2015 12:52
    naprawa-pomp.com
    Poziom 12  

    W kwestii zapowietrzania się to tylko trawersy na wtryskach lub uszczelka pod samym sterownikiem ta duża. Najlepiej wymienić na nową zieloną, która się nie wygniata, czarne czasami strasznie płaskie i wygniecione. Uszczelka od czujnika nigdy się nie wygniata. Co do otulin na przewodach jaki i samego uszczelnienia to zapraszam do obejrzenia moich filmów na http://www.puhomega.pl

  • #6 22 Mar 2015 17:46
    webgregory
    Poziom 9  

    kolego ale o której mówisz uszczelce zielonej, pod sterownik czy obrączki na wtryski. Bo z tego co się orientuje to obrączki są tylko czarne no chyba że sie myle

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME