Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz

12 Lip 2014 19:19 8589 13
  • Poziom 14  
    Witam otóż mam taki problem. Nagle, bez żadnego upadku, wyjąłem telefon z kieszeni i zobaczyłem paski na wyświetlaczu jak na zdjęciu. Telefon nigdy mi nie upadł, jestem jego pierwszym właścicielem od 26.05.2014 roku czyli jakieś półtorej miesiąca. Telefon od początku ma folie na wyświetlaczu oraz gumowe etui. Wygląda to tak:

    Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz Samsung Galaxy Note II - Padł wyświetlacz

    Tak jak pisałem mam folię na wyświetlaczu i wygląda na to że szybka ekranu jest dobra. Pęknięcie jest jakby głebiej nie wiem...

    Sprawa dotyku wygląda tak, że telefon leży i czasem samo coś się wciska, samo wchodzi w sms, czy gdzieś zadzwoni itp. Czasem jest tak, że nie wchodzi w nic i idealnie działa na dotyk rysikiem a placem natomiast wariuje.
    Kolejna sprawa, jak się włączy wygaszacz ekranu ( czarny ekran ) to nie ma możliwości już podświetlić telefonu, muszę wyjąć baterię i dopiero po ponownym uruchomieniu albopojawia się logo samsung albo nie, wtedy jeszcze raz należy wyjąc baterię.

    W każdym bądź razie telefon jest nie do użytku... dziś byłem wPLAY-u i oddałem go na gwarancję, choć i tak jestem pewny że odpowiedź będzie że uszkodzenie mechaniczne z mojej winy. Ale będe robił wszystko aby nie dac się zrobić w ciula, mam przykre doświadczenia z Samsungiem, kilka razy oddawałem telefon poprzedni bo mi gubił zasięg podczas KAŻDEJ rozmowy a oni go sprawdzali i odsyłali, że wszystko jest jak powinno. Po kilku miesiącach użerania się z nimi, odsyłania telefonu w końcu go sprzedałem w komisie...

    Nie robiłbym z siebie debila gdyby mi telefon upadł, wtedy bez niczego jestem w stanie pokryć koszty naprawy a koszta będą spore bo około 700zł a ja w abonamencie dałem tyle za telefon...

    Wogóle co mogło się stać? co mogło się uszkodzić? widać na zdjęciach pęknięcie od środka...

    Proszę o pomoc! Aha i proszę nie namawiać mnie na kupno części z allegro bo zależy mi na dalszej gwarancji telefonu i naprawa tylko w autoryzowanym serwisie
  • Pomocny post
    Poziom 9  
    Musiałeś najprawdopodobniej go mocniej przygnieść w kieszeni i padł wyświetlacz, od tego prawdopodobnie tak wariuje.
    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Cześć. Czytałem o podobnej sytuacji ale dotyczącej S4. Właściciel walczył dość długo, ale po zebraniu kilku podobnych przypadków (brak uszkodzeń mechanicznych) serwis w końcu naprawił to na gwarancji. Poszukaj więc takich przypadków dotyczących S4. Pozdrawiam Janek.
  • Poziom 14  
    Co mam rozumieć poprzez zebranie kilka przypadków? bo to że mi wyślą albo w połowie tygodnia zadzwonią z zapytaniem czy jestem w stanie zapłacić za naprawę ( usługa+części ) ponieważ uszkodzenie mechaniczne to wiem...

    byłem w PLAY po telefon zastęczy i zapytałem i pokazałem te zdjęcia które wstawiłem tutaj, Pan odpowiedział, że szansa jest pół na pół, czy naprawią to w ramach gwarancji jeśli faktycznie nie zobaczą, że telefon faktycznie nie jest po upadku, bo telefon nie posiada żadnych uszkodzeń wskazujących na jego upadek.

    Telefon jest duży bo aż 5,5" ale nie wydaje mi się bym go wygiął, czasem jak sznuruje buty to mi przeszkadza i nigdy się nie wygiął a co dopiero od noszenia w kieszeni chodząc po sklepie bo tak się to stało. Dostałem sms wyciągam a tu taki zonk!

    Dostałem jeszcze info że jak mi go odeślą i nie naprawią to żeby iśc do rzeczoznacy i z jego opinią wysłać jeszcze raz...

    edit:
    Czyli co jest nie tak w końcu bo nie bardzo znam budowe telefonu?
    Skoro dotyk działa, a widać te kreski na wyświetlaczu, co jest do wymiany i jakie moga być koszta? 500-700zł ?
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Zbity LCD.
    Tylko naprawa odpłatna.
    Na naprawę gwarancyjną nie masz żadnych szans i szkoda czasu na rzeczoznawców.
    Usterka jest ewidentna.
  • Poziom 14  
    Dużo wczoraj czytałem po forach wypowiedzi inych użytkowników Samsungów. Zdarzaly się przypadki gdzie ludzie wyciągali telefony z kieszeni i padały wyświetlacze. Albo po nocy wstawali i zastali kreski na LCD albo jak ktoś z dworu wszedł do domu w zime ( różnica temperatur ) i pękał wyświetlacz. Od groma jest takich przypadków. Nikt nie miał naprawy w ramach gwarancji. Powiedzcie mi jakie mogą być to koszta? oczywiście nie chcę stracić gwarancji. A po naprawie intensywnie pomyślę nad ubezpieczeniem telefonu od zniszczenia przypadkowego.
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Między 600 - 700 zł.
  • Poziom 14  
    Mowa oczywiście o autoryzowanym serwisie? Nie chce stracić gwarancji bo jeszcze ponad 22 miesiące zostanie. W poniedziałek salon wyśle telefon więc koło czwartku piątku a może już środy spodziewam się telefonu z informacją o tym czy mają mi to naprawiać odpłatnie bo chyba macie racje, samo czy nie samo to jednak uszkodzenie mechaniczne i nie licze że zrobią to w ramach gwarancji a będe musiał pokryć koszty. Aczkolwiek będe chciał to wyjaśnić dlaczego to się tak stało bo rozumiem gdyby mi upadł albo coś a nie że podczas wyjmowania z kieszeni. Na necie widze filmiki typlu crash test jak młotkami uderzają i LCD z ekranem pęka za którymś uderzeniem a tu taki niefart...
    Jeszcze wcześniej bo myślę, że już jutro dostanę odpowiedź od samsunga gdzie wysłałem zdjęcia i opis problemu. Będe już wiedział konkretniej... narazie jeszcze się łudzę tym, że może to naprawią.
  • Poziom 14  
    Witam. Telefon oddany do Piaseczna do CCS. Wiecie może co oznaczają statusy naprawy tam wypisywane? Na początku było że przyjęli telefon. Przedwczoraj pojawiło się, że dokumenty są w trakcie weryfikacji. Dziś rano zmieniło się na "przechodzi proces serwisowy" aż nagle po godzinie 17 ( gdzie serwis pracuje do 16 ) widzę " brak opisu, prosimy o kontakt z serwisem". Dzwoniłem do Play oni nic nie wiedzą, z nimi żadnego kontaktu nie było. Czyżby to miał być kontakt informujący mnie o pokryciu kosztów? którego tak bardzo się obawiam?
  • Poziom 14  
    Nikt nie chce pomóc to może ja komuś pomogę.
    Otóż chodziło im o kontakt ponieważ wystawili kosztorys. Ja do nich zadzwoniłem rano a za 3h zadzwonili do mnie z Play z przekazaniem tej informacji. Nie zgodziłem się na naprawę, skontaktowałem się z rzecznikiem praw konsumenta ale stwierdził że zdanie serwisanta jest nie do podważenia... żeby iść do rzeczoznawcy ale za to już trzeba zapłacić. Następnie skontaktowałem sie z firmą samsung i naświetliłem sytuację. Opisali szybko że jest im przykro ale nie mogą uznać reklamacji/odwołania bo wina jest ewidentnie ze strony mechanicznej. Zgodziłem się na pokrycie kosztów. tj.

    Wyszczególnienie

    Koszty części
    660.56

    Koszty usługi
    49.20

    Koszty transportu
    41.82

    Razem
    751.58

    Złodzieje nic więcej.

    Telefon ubezpiecze od usterek mechanicznych inzalania przypadkowego jak tylko trafi w moje ręce. Koszt 13.99zł miesięcznie. Telefon mam 1.5 miesiąca i już za naprawę daje więcej niż za niego zapłaciłem w nie tanim abonamencie.
    Wyleczyłem się z Samsungów. Nic już od nich nie kupię ze względu na to w jaki sposób podchodzą do klientów. Jako ciekawostkę powiem wam że szwagier ma iPhone i mu upadł najnormalniej w świecie i sie też ekran rozwalił. Jako że to w Anglii było bo tam mieszka poszedł i powiedział o wypadku - wymienili mu na nowy. Mało tego, chcieli mu wymienić na nowszy model za niewielką dopłatą. ...Dlaczego? cenią sobie klienta. W Polsce klient jest traktowany jak złodziej i oszust. Temat do zamknięcia!
  • Pomocny post
    Poziom 36  
    To na przyszłość kup iphona i ciesz się rokiem gwarancji albo obchódz sie z notem jak z jajkiem. Nie ma co zrzucać winy na samsunga bo leży ona po Twojej stronie.
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Jak kolega wyżej napisał.
    Tylko i wyłącznie Twoja wina. Sam sobie uszkodziłeś i do nikogo nie powinieneś mieć najmniejszych pretensji.
  • Poziom 14  
    Wygląda to na uszkodzenie mechaniczne. Ale Panowie nie świrował bym gdyby on mi upadł albo coś w tym stylu. Zacisnął bym zęby i bym zapłacił. Mam świadków w postaci mojej żony że wyciągłem telefon z kieszeni i już taki był. Bylem na zakupach. Specjalnie jakoś się nie schylałem ani nie kucałem. Nawet nie czułem że mam telefon w kieszeni. Nie moge sobie przypomnieć jak to się stało. To moje nie pierwsze nie przyjemne przygody z samsungiem. Kiedyś też mi nie uwzgledniali gwarancji ale mogłem iść do rzeczoznawcy bo to była usterka don udowodnienia. Było minęło. Mam nadzieje że po naprawie teledon bedzie mi służył do końca umowy zyli jakieś niecałe 2 lata.

    Dajmy spokój samsungowi. Wiecie w razie czego jakby wyglądała cała sprawa gdybym miał wykupione ubezpieczenie? Jest sens? Były by problemy stwarzane przez ubezpieczyciela?
  • Pomocny post
    Poziom 36  
    Ktoś tu kiedyś opisywał problem z pękniętym LCD chyba w S4 lub S5. Telefon był kupiony w Komputroniku wraz z ubezpieczeniem. Z tego co pamiętam to Samsung tylko raz chciał naprawiać usterkę w ramach ubezpieczenia.