Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGOT 306 1999 nie pali HELP !!!!

zulus66 22 Kwi 2005 21:44 1728 15
  • #1 22 Kwi 2005 21:44
    zulus66
    Poziom 10  

    Po zgaszeniu silnika w garażu wieczorem rano już nie zapalił.
    Pompka paliwa nie chodzi, sprawdziłem układ wtrysku, i stwierdziłem że z komputera nie jest podawany (-) na przekaźnik zasilający pompe i inne pierdoły. Myślę że to może być wina nie działającego immobilaizera, mam tylko jeden kluczyk i nie mogę tego sprawdzić. Czy może ktoś miał podobny problem, a może ktoś wie jak ominąć immobilaizer żebym nie musiał ciągnąć autka do serwisu.

  • #2 22 Kwi 2005 22:17
    MarioRz
    Poziom 18  

    witam czy to jest sterownik SL96

    Dodano po 3 [minuty]:

    podaj jaka pojemność i kod silnika

  • #3 23 Kwi 2005 03:17
    zulus66
    Poziom 10  

    Silnik 1.6, elektronika wtrysku Bosch, elektronika odbiornika immobilaizera opisana jako Siemens, więcej nic nie mogę odczytać.

  • #4 23 Kwi 2005 10:40
    MarioRz
    Poziom 18  

    jesli to system boscha to motronik MP 5.2 lub 7.2 po załączeniu zapłonu niezaleznie czy jest blokada immo czy nie powinien pojawiś się impuls załączajacy przekaźnik pompki paliwa taki czerwona puszka na 15 pinów

  • #5 23 Kwi 2005 11:30
    zulus66
    Poziom 10  

    Znalazłem oznaczenie sterownika, jest to 0261-206215, właśnie po włączeniu zapłonu, jeden z tych podwójnych przekażników załącza na stałe a ten który zasila pompke nie reaguje, sprawdzając miernikiem, na przewodzie sterującym ten przekaźnik z komputera nie pojawia się żaden impuls masy. Co powinenem jeszcze sprawdzić ?. Proszę o sugestie.

  • #6 23 Kwi 2005 12:22
    MarioRz
    Poziom 18  

    a jak krecisz rozrusznikiem to pojawia sie iskra?
    wysterowanie przekaznika pompki odbywa się przez kabelek z komputera silnika numer 15 jak go zapniesz do masy ma się odezwać pompka paliwa

  • #7 23 Kwi 2005 12:48
    zulus66
    Poziom 10  

    Jak go dopne do masy pompka chodzi, iskry nie sprawdzałem, ale znalazłem na elektrodzie opis wtrysku MP 7.2 i widzę że ten sam przekaźnik który zasila pompkę zasila również modół zapłonu.

  • #8 23 Kwi 2005 18:10
    fastcars
    Poziom 16  

    pogubilo sie immo na 90 proc
    lub zlacze w ecu popekane

  • #9 23 Kwi 2005 20:54
    zulus66
    Poziom 10  

    Jest na to jakieś lekarstwo, złaczka jest dobra.

  • #10 23 Kwi 2005 20:56
    fastcars
    Poziom 16  

    na immo jest- przeprogramowac

    zlacze jest ok ale rozbierz ecu i w srodku polaczenie gniazda z plytka moze byc uszkodzone od wilgoci

    raczej stawiam na immo

  • #11 24 Kwi 2005 09:55
    zulus66
    Poziom 10  

    Rozumiem że przeprogramować immo można tylko w serwisie, ale czy istnieje możliwość ominięcia immobilaizera tak żeby odpalić samochód i dojechać do serwisu, a nie transportować go na lawecie. Ja mam do najbliższego serwisu 80km.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Dodam jeszcze że po włączeniu zapłonu kontrolka nie pokazuje że są zarejestrowane błędy w komputerze.

  • #12 24 Kwi 2005 09:59
    MarioRz
    Poziom 18  

    nie sprawdziłeś czy jest iskra a rozbierasz już sterownik

    Dodano po 1 [minuty]:

    a to co innego jesli na desce nie ma kontrolki to brakuje ci jakiegoś zasilania lub masy

  • #13 24 Kwi 2005 10:04
    zulus66
    Poziom 10  

    Żle się wyraziłem, kontrolka zapala się i gaśnie prawidłowo. Co do iskry to po co mam sprawdzać jak ze schematu wtrysku widze że jak nie załącza przekaźnik to nie będzie zasilania na module zapłonu i na pewno nie będzie iskry.

  • #14 24 Kwi 2005 10:09
    MarioRz
    Poziom 18  

    masa na 1,6,23,28
    zasilanie po zapłonie na 21
    30 stałe po przekazniku na na 33 oraz (49)

    Dodano po 1 [minuty]:

    wysterowanie cewki idzie prosto z kompa jaki moduł zapłonu?

    Dodano po 2 [minuty]:

    a sprawsziłeś czujnik obrotów silnika może się przegrzał i nie daje impulsów nie pamiętam czy w tym modelu pompka odzywa się dopiero po kręceniu się wału

  • #15 24 Kwi 2005 11:33
    zulus66
    Poziom 10  

    Sterowanie cewek z kompa, ale zasilanie z przekaźnika moduł zapłonu BOSCH MP7.2

  • #16 24 Kwi 2005 11:42
    MarioRz
    Poziom 18  

    OK a jakie błedy wywala ?

    Dodano po 4 [minuty]:

    jeśli to immo to w sterowniku jest eeprom 25080

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME