Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cisco EPC3825 - Nie mogę połączyć się z wi-fi (problem z uwierzytelnieniem)

13 Lip 2014 17:22 10758 6
  • Poziom 8  
    Witam.

    Ostatnio nie miałem internetu przez jeden dzień (jakaś awaria w całym bloku, która została naprawiona następnego dnia). Sieć wi-fi w telefonie była normalnie połączona, tylko po prostu nie było internetu i znalazło mi w telefonie jakieś 2 otwarte sieci z jedną kreską zasięgu, których wcześniej nigdy nie było, nazywały się : wl_guest 1 i wl_guest 2. Korzystałem z nich przez ten jeden dzień i gdy następnego dnia awaria została naprawiona i widzę, że w komputerze jest już internet, to chciałem również na telefonie przełączyć się do mojego wi-fi i teraz za każdym razem wyświetla się problem z uwierzytelnieniem.

    Co ciekawe, gdy widzę tą sieć na liście to jest pełny zasięg tak jak powinno być, natomiast gdy nacisnę żeby połączyć się z tą siecią to zasięg od razu spada do jeden kreski ( trwa uwierzytelnianie ---> problem z uwierzytelnianiem) i po chwili, po nie udanej próbie połączenia, znowu wraca do wszystkich kresek. Sprawdzałem też na telefonach rodziców i wszędzie jest to samo. Internet mam z vectry, a mój modem to router cisco epc3825. Dzwoniłem do vectry, żeby zmienić hasło, bo myślałem że coś się mogło zepsuć podczas/po naprawie tej awarii, ale nowe hasło również nie działa.

    Chciałem wejść na stronę konfiguracyjną mojego routera (192.168.0.1) ale też nie da rady. Udało mi się tylko raz tego dnia, gdy nie było internetu, ale wtedy grzebałem pod kątem braku internetu, a nie tego problemu z wi-fi.

  • Poziom 43  
    W takim razie prawdopodobnie masz na routerze filtrowanie adresów MAC.
  • Poziom 8  
    Udało mi się wejść na stronę konfiguracyjną, tyle że przy pomocy innego adresu : 192.168.100.1, problem w tym, że teraz nie mogę nic na niej robić tzn. wszystkie opcję mam "wyszarzone" i nie mogę na nie kliknąć. W instrukcji obsługi routera http://www.cisco.com/web/consumer/support/userguides2/4021196_B.pdf - punkt 26. jest napisane, że mam zostawić puste pola loginu i hasła i po prostu kliknąć log in i żeby wszystko się odblokowało, wejść do panelu administracyjnego, który jak widać w pdf powinien wyglądać tak :

    Spoiler:
    Cisco EPC3825 - Nie mogę połączyć się z wi-fi (problem z uwierzytelnieniem)



    A u mnie wygląda tak :

    Spoiler:
    Cisco EPC3825 - Nie mogę połączyć się z wi-fi (problem z uwierzytelnieniem)


    Pamiętam, że tamtego dnia gdy nie miałem internetu i udało mi się wejść tym domyślnym adresem czyli 192.168.0.1 to mogłem normalnie wszystko robić na tej stronie. Nie pamiętam tylko czy również zostawiałem puste pola czy może zadziałała jakaś kombinacja typu login : admin i puste hasło.

  • Poziom 43  
    Sprawdź user/user lub admin/admin.
  • Poziom 43  
    Oni zdaje się blokują dostęp do panelu, a ustawiają jedynie dane dla wifi.

  • Poziom 43  
    Na umowie masz jakieś informacje odnośnie liczby użytkowników mogących korzystać z dostępu do sieci?
  • Poziom 8  
    Dobra, po którymś z rzędu resecie modemu, w końcu się połączyłem.

    @sosarek
    Tak, na 2 urządzenia. Normalnie internet jest na zawsze na komputerze, a drugie urządzenie to sobie przełączałem między lapkiem, a telefonem. Głównie był na lapku, a na telefon tylko czasami przełączałem jak np. chciałem sprawdzić czy są jakieś aktualizacje do appek z telefonu. Lapek się ostatnio zepsuł i teraz internet jest ciągle na komputerze i telefonie.