Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pioneer vsx-808rds - brak dzwięku

KwLcHn 15 Lip 2014 16:29 1107 6
  • #1 15 Lip 2014 16:29
    KwLcHn
    Poziom 7  

Witam wszystkich.Posiadam uw amplituner- niestety po podłączeniu optykiem z dekoderem nki jest zero dźwięku...Jestem zielony możliwe że coś źle robię ale będę naprawdę wdzięczny za każdą radę która mi pomoże.

Dodam tylko że dekoder połączony jest z tv poprzez hdmi a z amplitunerem jak wspominałem wyżej ''optykiem''

0 6
  • #2 15 Lip 2014 17:53
    grubs
    Poziom 32  

Co to za model TV i model dekodera.

0
  • #4 16 Lip 2014 11:19
    grubs
    Poziom 32  

Wybierz na panelu źródło odtwarzania (input) jako CD. Jeżeli nic nie ustawiałeś to fabrycznie (prawdopodobnie) jest to wejście przypisane do wejścia optical 1. Tam też powinieneś podłączyć kabel (optical 1 input).
    Jeżeli dalej nie działa to sprawdź przyciskami góra dół przypisanie nazwy do wejścia. Klikasz aż pojawi się optic 1 i sprawdzasz co jest do niego przypisane jak CD to jest ok.

Wtedy jeszcze w dekoderze możesz spróbować przestawić go w tryb DVI naciskając na pilocie od dekodera jednocześnie gwiazdkę i 7. Jak nie będzie obrazu na TV to rozdzielczość ustawiasz przez gwiazdkę i po kolei od 3 do 6 - rozdzielczość od najwyższej do najniższej.
    Jeżeli nadal nie ma dźwięku to sprawdź kabel na innym sprzęcie.
    Często sam kabel jest przyczyną gdyż nie są zbyt trwałe.

0
  • #5 16 Lip 2014 16:06
    KwLcHn
    Poziom 7  

grubs napisał:
    Wybierz na panelu źródło odtwarzania (input) jako CD. Jeżeli nic nie ustawiałeś to fabrycznie (prawdopodobnie) jest to wejście przypisane do wejścia optical 1. Tam też powinieneś podłączyć kabel (optical 1 input).