Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane II - uszkodzony silnik elektryczne wspomaganie kierownicy

sWtwZw 17 Lip 2014 15:24 9549 6
  • #1 17 Lip 2014 15:24
    sWtwZw
    Poziom 5  

    Witam mam taki problem ostatnio odpalam auto wyskoczył błąd stering fault zdążyłem się zapoznać z tym błędem zaraz po i mimo ze ludzie pisali ze Elm327 nic nie zdziała postanowiłem spróbować pierw sam o dziwo wykrył mi trzy usterki
    Napiecie zasilania / Wspomaganie kierownicy/
    Bład sterownika / Wspomaganie kierownicy/
    uszkodzenie Silnika / Wspomaganie kierownicy/ Usterka standardowa B1

    Gdy nacisnąłem skasuj błąd znikł pojeździłem wszystko smigało puki nie zgasiłem odpalam to samo podłączyłem znów Elma i okazało się ze dwa pierwsze błędy znikły i nie powracają lecz powraca błąd uszkodzenie silnika wiec teraz pytanko jest szansa to naprawić wymienić sam silniczek czy to jakiś układ elektroniczny czy ogólnie ktoś spotkał się z takim problemem w końcu to nie usterka mechaniczna tylko jak widać elektroniczna wiec moze do naprawienia samodzielnie koszt wymiany tego urzadzenia jest okropny bez wspomagania nie da sie jezdzić czekam na odpowiedzi z niecierpliwością pozdrawiam.

    0 6
  • #2 17 Lip 2014 15:41
    mako110
    Poziom 21  

    szkoda zabawy, wspomaganie tanie i bez żadnych kombinacji używka śmiga

    2
  • #3 17 Lip 2014 15:46
    sWtwZw
    Poziom 5  

    No ja rozumiem lecz koszt to 300 zł i czytałem ze trzeba ja adaptować i skalibrować pod auto jesli po wyczyszczeniu błedu wszystko działa wiec moze to wina jakiegoś przekaźnika moze jakiejś małej pierdoły nie dawno padła mi linka zmiany biegów wcześniej wtrysk po prostu mam dosyc mechaników i jeśli jest szansa to naprawić samemu spróbować ma ktoś pojecie o co moze chodzić ? chociaż mała podpowiedz schemat tego silniczka czytałem na innym forum ze facet miał taki problem poprawił gdzies zimne luty i podobno wszystko wrociło do normy.

    1
  • #4 17 Lip 2014 23:24
    mako110
    Poziom 21  

    kolego oddaj to autko komuś kto ma pojęcie a na pewno będzie taniej(twoja okolica słynie z żabojadów więc na 100% jest kilku kumatych co ci to obskoczą) :D

    0
  • #5 18 Lip 2014 12:27
    sWtwZw
    Poziom 5  

    A posiadasz kolego namiary na jakiegoś magika z łodzi lub okolic ?

    0
  • #6 14 Sty 2015 15:21
    Maciej Góra
    Poziom 1  

    Szanowni Państwo. Mam problem ze wspomaganiem w Megane II 1,5DCi kombi 2005r inny niż te umieszczone na forum. W moim przypadku wszystko jest OKI do chwili gdy temperatura na zewnątrz nie jest wyższa od 30 stopni. Powyżej tej temperatury po ok 20 min jazdy przestaje działać wspomaganie kierownicy lub jest bardzo ograniczone (np. kierownica nie wraca do wyjściowej pozycji przy zakrętach). Ogólnie mówiąc jedzie się jak traktorem, gdyż cały czas trzeba kątrować i czuwać nad prawidłowym torem jazdy. Wszystko było dobrze do czasu wymiany maglownicy. Założona maglownica jest regenerowana, ale przez firmę specjalizującą się w tym temacie. Warsztat, który dokonywał wymiany twierdzi, że powodem może być zużyty silniczek elektryczny wspomagania. Proszę o pomoc, gdyż nie wiem co dalej począć z tematem i gdzie się udać. Bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Z poważaniem. Maciek

    1
  • #7 14 Sty 2015 19:10
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Maciej Góra napisał:
    Wszystko było dobrze do czasu wymiany maglownicy.
    To najważniejsze zdanie z Twojego postu. Teraz masz problem z maglownicą lub niewłaściwym jej montażem. "Za ciężko chodzi" lub przycina się w jednym miejscu. Zalecam powrót do warsztatu, który wykonywał usługę.

    0