Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cieknąca rura pionowa w łazience

17 Lip 2014 19:32 3609 14
  • Poziom 7  
    Witam, jestem nowy i zielony, potrzebuję pomocy. Mieszkam w bloku na ostatnim pietrze i pewnego dnia w duzym pokoju zaczela syczec rura pionowa od grzejnika, nastepnego dnia w lazience z tej samej rury zaczela leciec woda, po zakreceniu rury oczywiscie ustapilo ale wystarcczy odkrecic i od razu leci. Jaki jest tego powod i co powinienem zrobic?

Dodano po 7 [minuty]:

dodam ze w lazience nie ma grzejnika tylko ta rura
  • Poziom 41  
    maci3ju napisał:
    co powinienem zrobic?

Wezwać hydraulika.
  • Poziom 7  
    to pomogles, a co to moze byc to nie wina np zapowietrzenia?
  • Poziom 41  
    No pomogłem, jest nieszczelność którą należy usunąć, przez zapowietrzenie dziury w połączeniach/rurach nie powstaną - poziom pytania świadczy o małej wiedzy więc tylko hydraulik.
  • Poziom 7  
    no wiedza nie duza tak jak pisalem, ale to leci z koncowki tej rury wiec chyba nie dziura jest przyczyna?
  • Poziom 41  
    Wklej fotkę, jest tam odpowietrznik?
  • Warunkowo odblokowany
    maci3ju napisał:
    powinienem zrobic?

1. Spuścić wodę i naprawić.
    2. Jak nie można spuścić wody to zamrozić i naprawić.
    3. Jak nie masz zamrażarki do rur to wezwać hydraulika.

Jeszcze jakieś pytania?
  • Poziom 7  
    i tu z samej gory leci woda
  • Warunkowo odblokowany
    Zakręcić, rozkręcić, wymienić uszczelki, dokręcić. Rozumiem, że między zaworem a odpowietrznikiem? Bo jak z samego odpowietrznika to go wymienić.
  • Poziom 19  
    A to nie jest tak, że odkręca się zawór po to aby odpowietrzyć i potem się go zakręca ? Po co ma być cały czas odkręcony ?
  • Warunkowo odblokowany
    Padrettini napisał:
    A to nie jest tak, że odkręca się zawór po to aby odpowietrzyć i potem się go zakręca ? Po co ma być cały czas odkręcony ?