Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel insignia 2.0 cdti-Za wysokie ci¶nienie paliwa na listwi

aro123456 20 Jul 2014 11:12 13908 8
  • #1
    aro123456
    Level 2  
    Witam. Jak w temacie Opel Insignia 2.0 crdi 2010/11 samochod odpala tylko na sekunde i computer go wylacza wyskakuje kod bledu P0088-54 zbyt wysokie cisnienie paliwa na listwie CR.(miał już ten problem niejaki (a8quattro) ale nie mam z nim kontaktu )
    1. Podmieniony czujnik na listwie CR
    2. Podmieniona pompa z czujnikiem ci¶nienia
    3. Podmienione wtryskiwacze.
    4. podmieniona pompka w zbiorniku z filtrem paliwa
    5.podmieniona listwa paliwowa


    Po wymianie taki sam obiaw jak przed wymiana. Co ciekawe jak poluzujemy przewod ktorym idzie paliwo do wtryskiwacza tak ze cieknie samochod ladnie odpala i silnik chodzi bez problemow. Wydaje mi sie ze moze problem tkwi w sterowniku silnika. jak my¶licie..... ?
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwi±zania w przemy¶le. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    Aleksander_01
    Level 41  
    Wygl±da to a regulator ci¶nienia, być może nie jest sterowany.
  • #3
    aro123456
    Level 2  
    wymieniona i nic
  • #4
    Sekit
    Level 12  
    Witam. I udało Ci się naprawić autko bo mam taki sam problem a nie chcę wymieniać pół silnika.
  • #5
    Sekit
    Level 12  
    Problem rozwi±zany, dwa wtryski do wymiany i czujnik na Listwie, a dla potomnych wtryski trzeba zakodowac czyli zgrać z komputerem.
  • #6
    Aleksander_01
    Level 41  
    To co, te dwa wtryski się zatkały,czy zmniejszyła się się ¶rednica dysz. Czy ta usterka wyst±piła samoistnie ? Wychodzi że kto¶ grzebał przy silniku, a dla potomnych zamiana miejscami wtrysków może spowodować takie lub podobne usterki.
  • #7
    Sekit
    Level 12  
    Przy silniku nic nie było grzebane, wcze¶niej jak ten bł±d się pojawiał wystarczyło zmienić filtr paliwa, nawet dwa razy w roku, aż w końcu silnik przestał odpalac, trzy komputery diagnozowaly samochód dopiero komputer Boscha, pokażal co i jak, .
    Wtryski padły całkowicie zero dawki paliwa do silnika, po kupnie wtryskow ssmochud odalal ale po dodaniu gazu gasl, i kolejny bł±d tym razem za niskie ci¶nienie na Listwie, diagnoza padniety czujnik, po kupnie czujnika auto odzylo i ¶miga lepiej iż jak był kupiony .
    Koszt całkowity 2,5 tys [/img]
  • #8
    aro123456
    Level 2  
    Był padnięty sterownik silnika. :idea:
  • #9
    majk1989
    Level 10  
    Witam, odgrzebie trochę temat bo mam ten sam problem, przy kręceniu ci¶nienie na listwie dochodzi do 500bar , po dłuższym kręceniu wywala bł±d ( za wysokie ci¶nienie na listwie), 4 wtryski podmienione i zaprogramowane, dalej to samo. Je¶li chodzi o sterownik silnika to ten między silnikiem a akumulatorem? Po jego wymianie trzeba go jako¶ programować??