Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

baofeng uv-5r - Jestem zielony, nasłuch

xvdawidxv 22 Lip 2014 00:05 6837 4
  • #1 22 Lip 2014 00:05
    xvdawidxv
    Poziom 2  

Siemka :)
    Mam prośbę mianowicie pomóżcie mi z radiotelefonem Baofengiem uv-5r zakupiłem go dziś ale nie wiem jak ustawić kanał jedyne co to dałem SQL na 5 i STEP na 2.5k ale to mało ważne.. Pasuje mi, aby ktoś co zna się na tym opisał mi krok po kroku jak ustawić ten kanał czy częstotliwość żeby słyszeć. Częstotliwość 164,525 Mhz / 148,7625 PSP Tarnów. Bardzo proszę o pomoc .
    Z góry dziękuję .

2 4
  • #2 22 Lip 2014 07:37
    SP5ANJ
    VIP Zasłużony dla elektroda

Witam.

Możemy podejrzewać, że wyczerpałeś już wszystkie dostępne środki na elektrodzie jak i przeczytałeś instrukcję obsługi tego UV-5R. :?:
    Regulamin pkt 3.1.16.
    3.1.16. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany.

Prosta podpowiedź :
    - raster (krok) częstotliwości - dla UKF ustawiasz 12,5kHz
    - SQ - ustawiasz na najniższym poziomie ale takim aby blokada się zamykała (np. 1 czy 2)
    - ustawiasz na konkretną częstotliwość i słuchasz

Pozdrawiam.

0
  • #3 22 Lip 2014 09:49
    c2h5oh
    Moderator

W linku masz opisane podstawowe funkcje. Po POLSKU.
    http://sq9jdo.com.pl/Baofeng_UV-5R/Instrukcja/Instrukcja_PL.html
    W tym linku coś jeszcze:
    http://piatkowscy.pl/radio/tech/uv5r.pdf
    W przyszłości zadaj sobie troszeczkę trudu i poszukaj w GOOGLE.
    Jeżeli nie rozumiesz tego co jest tam napisane to odpuść sobie to radio.
    Pamiętaj, że nadawać możesz tylko posiadając stosowne pozwolenie radiowe. To radio nie może być stosowane jako PMR!

0
  • #4 22 Lip 2014 23:17
    xvdawidxv