Witam,
Po problemach z odpaleniem spowodowanych raczej zapowietrzeniem pompy paliwa wyszedl nastepny problem: silnik pracuje nierówno, wygląda jakby nie palił na jeden cylinder. Podpinam komputer a tam zero błędow!! Auto bardziej dymi, jest słabe i czuc jak pracuje nierówno, zwlaszcza przy dodawaniu gazu lekko wibruje. Zrobiliśmy jeszcze test polegający na odpinaniu kolejnych kabli sterujących z wtryskiwacza. Silnik wtedy pracowal jeszcze gorzej no i oczywiście natychmiast błąd na komputerze wyskakiwał. Mam interfejs ale nie wiem na ktore parametry patrzeć. Czy macie pomysł co dalej sprawdzać ? Czy to może byc jeszcze zapowietrzenie ? A moze pompa wysokiego cisnienia nie daje rady ? Komputer pokazywał na biegu jalowym ok 20000 kPa (200 bar) podczas gazowania na biegu jałowym skakało do 900 bar ale powtarzam: żadnego bledu w komputrze... Z góry dzięki za wszelką pomoc bo nie mam żadnego punktu zaczepienia.
Po problemach z odpaleniem spowodowanych raczej zapowietrzeniem pompy paliwa wyszedl nastepny problem: silnik pracuje nierówno, wygląda jakby nie palił na jeden cylinder. Podpinam komputer a tam zero błędow!! Auto bardziej dymi, jest słabe i czuc jak pracuje nierówno, zwlaszcza przy dodawaniu gazu lekko wibruje. Zrobiliśmy jeszcze test polegający na odpinaniu kolejnych kabli sterujących z wtryskiwacza. Silnik wtedy pracowal jeszcze gorzej no i oczywiście natychmiast błąd na komputerze wyskakiwał. Mam interfejs ale nie wiem na ktore parametry patrzeć. Czy macie pomysł co dalej sprawdzać ? Czy to może byc jeszcze zapowietrzenie ? A moze pompa wysokiego cisnienia nie daje rady ? Komputer pokazywał na biegu jalowym ok 20000 kPa (200 bar) podczas gazowania na biegu jałowym skakało do 900 bar ale powtarzam: żadnego bledu w komputrze... Z góry dzięki za wszelką pomoc bo nie mam żadnego punktu zaczepienia.