Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Informatyka studia II stopnia

23 Lip 2014 11:03 1278 3
  • Poziom 7  
    Witam wszystkich.
    Jestem studentem Politechniki Gdańskiej.W sesji zimowej prawdopodobnie uzyskam tytuł inż. na kierunku Inżynieria Biomedyczna ze specjalizacją informatyka w medycynie.
    Na studia II stopnia chcę wybrać się na kierunek Informatyka, mysle , ze to dobre połączenie.
    Problem w tym, ze nie wiem jaka uczelnie wybrac, czy zostać na tej co byłem.
    Myślę nad :

Politechnika Gdańska - wydział ETI - Informatyka spec. Inżynieria systemów i baz danych, dziennie
    Politechnika Gdańska - wydział ETI - Informatyka spec. Systemy i sieci komputerowe, zaoczne ( w tym przypadku pojscie do pracy )
    AGH - Informatyka spec. Informatyka i elektronika w medycynie
    PW - Elektronika spec. Informatyka i elektronika w medycynie

Jest jeszcze opcja wyjazdu zagranice ( Szwecja, Dania, Norwegia, Holandia ) na studia computer science lub biomedical engineering ( z tym, ze nie wiem czy bedzie praca po tym u nas w Polsce, a zagranica nie chcialbym siedziec cale zycie)
    Co sądzicie? Co by było najlepsze?

Pozdrawiam!
  • Poziom 28  
    Witam!
    szprotulbk napisał:
    Jest jeszcze opcja wyjazdu zagranice ( Szwecja, Dania, Norwegia, Holandia ) na studia computer science lub biomedical engineering

Jeżeli takie studia wiążą się z możliwością zatrudnienia za granicą i pracy w zawodzie, to w chwili obecnej mniemam, że nie trafisz nic lepszego.
  • Poziom 7  
    Tak, jest taka możliwość zatrudnienia w zawodzie, ponieważ zagranicą jest to bardzo rozwinięta dziedzina i pracy jest bardzo dużo.
    Problem w tym, ze po studiach zagranicą chciałbym raczej wrócić do Polski i miec zrobione studia z Computer Science, zeby w razie co znalezc robotę tutaj na miejscu.
  • Poziom 28  
    szprotulbk napisał: