Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiesta 1,4 tdci - problem z ecu silnika

Krzychu25 23 Lip 2014 19:29 2640 11
  • #1 23 Lip 2014 19:29
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Ford fiesta 2004 1,4 tdci. Komputer Siemens 5ws40140 sid804 był uszkodzony- wypaliła się dziura w płycie w okolicach zasilania. Wymieniony na używany taki sam, zamienione 93c56 i 29f400. Po tej operacji wyrzuca błąd P0563 napięcie zasilania za wysokie. rozrusznik kręci przez chwile i rozłącza się. Kontrolka immo - kłódka gaśnie. Miga po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Kto wie jak to ogarnąć albo zrobi ? Odczytanie epromy i flashe mogę podesłać.

    0 11
  • #2 23 Lip 2014 19:46
    elektronikia666
    Poziom 11  

    wlutowac oryginalne kosci dopisac idsem

    0
  • #3 23 Lip 2014 20:04
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Nie mam idsa, potrzebny tez pin raczej? . Immo off da się tu zrobić?

    0
  • #4 23 Lip 2014 21:06
    piotrekwoj1
    Poziom 37  

    Coś mi sie wydaje że to nie immo skoro kontrolka gaśnie. A od czego wypaliło dziurę w ecu, ile ładuje alternator, jakie napięcie widzi komputer?

    0
  • #5 23 Lip 2014 21:38
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Jest błąd P0563 napięcia zasilania za wysokie na wyłączonym silniku, tylko akumulator.
    Poza tym, brak błędów immo w bcm i ecu. Kontrolka "kłódka' gaśnie.
    ECU widzi obroty silnika, ciśnienie paliwa zaczyna narastać i wtedy rozłącza się rozrusznik. Po wyłączeniu zapłonu i włączenniu ponownie znowu działa rozrusznik kręci 5sek. i rozłącza. Zastanawiam się czy nie jest to jakis problem z kablami- wiązka.

    0
  • #6 23 Lip 2014 21:41
    2293657
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 23 Lip 2014 22:22
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Pojawia się po próbie odpalenia silnika.

    0
  • #8 24 Lip 2014 06:17
    piotrekwoj1
    Poziom 37  

    Krzychu25 napisał:
    Pojawia się po próbie odpalenia silnika.


    Czyli w czasie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdziłeś co napisałem?

    0
  • #9 24 Lip 2014 08:09
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Jest tu jakaś dziwna historia. Po próbie rozruchu,napięcie zasilania sterownika skacze 12,5- 15,9. Powtarzalne jakby było zakłócane sygnałem prostokątnym. Auto nie jest zasilane z prostownika alternator nie ładuje. Pojawia się też bład P0563.

    0
  • #10 24 Lip 2014 10:08
    piotrekwoj1
    Poziom 37  

    Krzychu25 napisał:
    alternator nie ładuje.

    Skąd to wiesz?

    Odepnij całkowicie alternator. P0563 to właśnie błąd wysokiego napięcia.

    0
  • #11 24 Lip 2014 10:13
    2293657
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 24 Lip 2014 18:46
    Krzychu25
    Poziom 11  

    non e vero italiano ma 100% rację. Szacunek. Dziękuję i pozdrawiam problem rozwiązany.
    Miałem niewłaściwe wsady eprom i flash.

    3