Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Magnum 99' 430 MACK - Sterowanie poduszkami osi tylnej.

24 Lip 2014 01:15 1665 5
  • Poziom 13  
    Pytanie do fachowców. Od pewnego czasu układ nie reaguje na pilota i mruga kontrolka poduszek w kolorze czerwonym na wyświetlaczu. Przy wciskaniu przycisków pilota kontrolka zdaje się jakby reagować na to ale nic więcej się nie dzieje. Zawór z tylu ramy rozebrany przeczyszczony, elektromagnesy działają prawidłowo. W tej chwili dzięki dodatkowej instalacji zrobionej na szybko jestem w stanie "ręcznie" nadmuchać poduszki i jechać bez regulacji na bieżąco czyli w przy stałym ciśnieniu. Nie mam czasu jeździć po mechanikach i innych cudotwórcach. Przewody biegnące do sterownika ECAS maja ciągłość i wszystko jest na miejscu. Gdzie szukać przyczyny? W internecie wyczytałem ze te auta maja jakiś czujnik ciśnienia w tym układzie montowany przy/w poduszkach? Pytanie gdzie i czy to prawda bo ja tam nic nie mogę takiego znaleźć? Czy w momencie braku sygnału z któregoś z regulatorów elektronicznych system pada ?
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Texa PolandTexa Poland
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    herbaman napisał:
    Nie mam czasu jeździć po mechanikach i innych cudotwórcach.
    To jak znajdziesz czas na naprawę samemu ?
    Skoro mechanik według Ciebie się nie zna i jest cudotwórca, to z tym problemem zgłoś się do piekarza.
  • Poziom 13  
    Panowie złośliwości proszę wsadzić sobie w kieszeń. Nie mam czasu to znaczy, że wolę zrobić remont silnika przez 3 dni w szczerym polu jak umawiać się z mechanikiem i czekać pół roku i jeszcze mu za to płacić i tyle w temacie. Pogrzebałem poczyściłem i dochodzi bardzo małe napięcie na wtyki przy elektrozaworach ze sterownika ale juz zaczyna cos pykać pukać podnosić i opuszczać. Czy uszkodzony sterownik ma prawo podawać niższe napięcie niż żadane 24 v?
  • Poziom 22  
    Sprawny też ma prawo a nawet tak został zaprojektowany. Diagnostyka obwodów tak działa.
  • Poziom 13  
    Przerwa na przewodzie cewki zaworu podnosi/opuszcza. Oraz słaby styk przewodu numer 14 czyli masy wspólnej cewek i pilota były powodem braku oznak źycia układu.pozdrawiam cierpliwych i dziekuje za dyskusje