Witam.
Mam problem z samochodem marki opel corsa C. Silnik 1.2 benzyna, a rok 2002 . Problem dotyczy tego, że przyjechał do mnie samochód z błędem P0340, wydawało mi się, że to czujnik wałka rozrządu, ale nadal nic, przestawiałem tarczę, którą czyta czujnik( co do tego, to prosiłbym o pomoc, jak prawidłowo ją ustawić, na tarczy jest strzałka, do czego ona się odnosi?). Po tym nadal nic. Podejrzewam luz na łańcuchu, ale na razie nie chcę narażać klienta na koszty i szukam innej przyczyny. Teraz wyskoczyły nowe błędy P0100 i P1122, przepływka sprawdzona, podmieniona i nadal ogranicza moc i jest zamulony.Sprawdziłem solusem pro dane i natężenie przepływu powietrza wynosi 0, wczoraj było normalne ok.10 z gazem rosło. Na tablicy pali się samochodzik z kluczykiem, jednak jak próbuje, gdzieś jechać to przełącza się w stan awaryjny i zapala się check engine. Nie wiem co robić. Proszę o rady, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Teraz wali mi multum błędów, pedał przyśpieszenia(P1122)x2, P0340, P0100 oraz czujnik klimatyzacji dodatkowo, ale nie pamiętam nr kodu. Proszę o pomoc, a szczególnie jak prawidłowo ustawić tarczę, którą czyta czujnik i co ewentuaalnie mogę sprawdzić i zrobić. Czekam na odpowiedzi, z góry bardzo dziękuję.
PS. Zapomniałem dodać, ze zanim samochód do mnie trafił, klient powiedział, że do komputera pokładowego dostała się woda, że wylało aż na wycieraczkę, jednak wysuszył i zasylikonował i było okej, jednak po jakimś czasie zaczęła się ta wariacja, czy możliwe, że to przez to zalanie wodą? Proszę o pomoc.
Mam problem z samochodem marki opel corsa C. Silnik 1.2 benzyna, a rok 2002 . Problem dotyczy tego, że przyjechał do mnie samochód z błędem P0340, wydawało mi się, że to czujnik wałka rozrządu, ale nadal nic, przestawiałem tarczę, którą czyta czujnik( co do tego, to prosiłbym o pomoc, jak prawidłowo ją ustawić, na tarczy jest strzałka, do czego ona się odnosi?). Po tym nadal nic. Podejrzewam luz na łańcuchu, ale na razie nie chcę narażać klienta na koszty i szukam innej przyczyny. Teraz wyskoczyły nowe błędy P0100 i P1122, przepływka sprawdzona, podmieniona i nadal ogranicza moc i jest zamulony.Sprawdziłem solusem pro dane i natężenie przepływu powietrza wynosi 0, wczoraj było normalne ok.10 z gazem rosło. Na tablicy pali się samochodzik z kluczykiem, jednak jak próbuje, gdzieś jechać to przełącza się w stan awaryjny i zapala się check engine. Nie wiem co robić. Proszę o rady, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Teraz wali mi multum błędów, pedał przyśpieszenia(P1122)x2, P0340, P0100 oraz czujnik klimatyzacji dodatkowo, ale nie pamiętam nr kodu. Proszę o pomoc, a szczególnie jak prawidłowo ustawić tarczę, którą czyta czujnik i co ewentuaalnie mogę sprawdzić i zrobić. Czekam na odpowiedzi, z góry bardzo dziękuję.
PS. Zapomniałem dodać, ze zanim samochód do mnie trafił, klient powiedział, że do komputera pokładowego dostała się woda, że wylało aż na wycieraczkę, jednak wysuszył i zasylikonował i było okej, jednak po jakimś czasie zaczęła się ta wariacja, czy możliwe, że to przez to zalanie wodą? Proszę o pomoc.