Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
AdexAdex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

UPS i pompa CO - Jak podłączyć pompę co do ups

24 Lip 2014 15:04 4254 9
  • Poziom 9  
    Witam !
    Jestem zielony w temacie więc proszę o wyrozumiałość. Do tematu.
    Posiadam piec na ekogroszek wraz ze sterownikiem Argon 2 firmy prond pod który podłączona jest dmuchawa, pompa CWU, pompa CO oraz podajnik. Problem jest w tym że posiadam również UPS z akumulatorem jako zabezpieczenie w razie braku prądu. Obecnie pod UPS podpięta jest bezpośrednio pompa CO co powoduje to że nie mogę korzystać z pełni funkcji sterownika (np nie mogę podłączyć regulatora pokojowego) Doradźcie proszę czy i jak mogę podłączyć pompę pod sterownik i UPS tak że sterownik steruje pompa niezależnie od UPS a w razie braku prądu UPS załącza pompę. Jakiekolwiek sugestie będą mile widziane.

Dodano po 4 [minuty]:

P.S tak wygląda sterownik http://www.prond.pl/index.php/argon2
    a tak UPS http://allegro.pl/zasilacz-awaryjny-co-przetwornica-ups-pelny-sinus-i4419534615.html
  • AdexAdex
  • Poziom 13  
    Wystarczy zamontować przekaźnik który przełączy pompę na UPS przy braku zasilania :D
  • AdexAdex
  • Poziom 18  
    Witam,

nie możesz po prostu podłączyć regulator pod UPS ? Na stronie którą podałeś masz ładnie zaznaczone i opisane jak podłączyć pompę c.o. do regulatora...
  • Poziom 9  
    Dzięki za odpowiedzi.
    Mogę podłączyć Regulator pod UPS ale do regulatora podłączone są 2 pompy, podajnik i dmuchawa. Nie ma szans żeby w razie braku prądu UPS to pociągnął przynajmniej przez 1 h.

Dodano po 11 [minuty]:

GZ50 napisał:
    Wystarczy zamontować przekaźnik który przełączy pompę na UPS przy braku zasilania :D