witam proszę o pomoc bo już nie wiem co robić, zacznę od początku, w autku zaświecił się błąd antipollution fault jakieś dwa lata temu, trafiło do autoryzowanego serwisu peugeota gdzie mechanicy pomajstrowali, zmienili turbo, instalacje i wiele innych rzeczy łącznie z uzupełnieniem i czyszczeniem FAP. Do auta zostało dołożone około 10 tys zł. przez jakiś czas jeździło normalnie po czym zaczęło się delikatne szarpanie podczas przyspieszania ( jakby upuszczanie powietrza) auto znów trafiło do warsztatu i tak przez 2 lata nikt nie potrafił do tego dojść.
Około 6 miesięcy temu auto trafiło do mechanika wymienił sterownik turbiny, zaworki podciśnienia i chwile było ok. Jakieś 3 miesiące temu auto zaczęło szarpać ponownie. trafiło do znajomego mechanika, na PP brak błędów dot. turbo i fap jak i egr, teoretycznie auto jest sprawne. Wymieniono pedał gazu, ponieważ pokazywał błąd, wymieniono zaworki podciśnienia ponieważ znów były uszkodzone, przepustnice wraz z czujnikami ponieważ wskazuje pomieszane ciśnienia, sprawdzono szczelność układu od ic aż po silnik łącznie z połączeniami z egr, zaworkami itd. wszystko szczelne. Turbina sprawna, sprawdzana na krótko, egr zaślepiany, i nic, fap sprawny. Po w/w zabiegach auto przestało szarpać ale przy utrzymywaniu obrotów ponad 3000 przeładowuje i odcina turbinę ;(. po odjęciu gazu wraca do normy i turbo znów jest. co warto powiedzieć po wymianie zaworu ciśnienia turbo i paru przejazdach znów go uszkodziło i cały czas pokazuje błąd czujnika ciśnienia a doładowania, może ktoś miał podobny problem lub ma jakieś sugestie ponieważ auto stoi już 3 miesiące i żadnego kroku naprzód. Proszę o pomoc
Około 6 miesięcy temu auto trafiło do mechanika wymienił sterownik turbiny, zaworki podciśnienia i chwile było ok. Jakieś 3 miesiące temu auto zaczęło szarpać ponownie. trafiło do znajomego mechanika, na PP brak błędów dot. turbo i fap jak i egr, teoretycznie auto jest sprawne. Wymieniono pedał gazu, ponieważ pokazywał błąd, wymieniono zaworki podciśnienia ponieważ znów były uszkodzone, przepustnice wraz z czujnikami ponieważ wskazuje pomieszane ciśnienia, sprawdzono szczelność układu od ic aż po silnik łącznie z połączeniami z egr, zaworkami itd. wszystko szczelne. Turbina sprawna, sprawdzana na krótko, egr zaślepiany, i nic, fap sprawny. Po w/w zabiegach auto przestało szarpać ale przy utrzymywaniu obrotów ponad 3000 przeładowuje i odcina turbinę ;(. po odjęciu gazu wraca do normy i turbo znów jest. co warto powiedzieć po wymianie zaworu ciśnienia turbo i paru przejazdach znów go uszkodziło i cały czas pokazuje błąd czujnika ciśnienia a doładowania, może ktoś miał podobny problem lub ma jakieś sugestie ponieważ auto stoi już 3 miesiące i żadnego kroku naprzód. Proszę o pomoc