Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Espace III 2.2 dci - Auto gaśnie pod dużym obciążeniem

Mateusz1560 25 Lip 2014 18:28 2241 9
  • #1 25 Lip 2014 18:28
    Mateusz1560
    Poziom 15  

    Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem.

    Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika.
    Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości.

    W aucie zregenerowane są wtryski - lały.
    Zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wymieniony - końcówka była urwana.

    Po tych zabiegach auto już nie kopci na niebiesko, ale nadal gaśnie.

    W sterowniku nie ma błędów. Ciśnienie na rampie paliwa dochodzi do 1300 barów podczas jazdy.

    Proszę o wszelkie sugestie i pomysły rozwiązania tego problemu.

    1 9
  • #2 25 Lip 2014 19:36
    poduszki
    Poziom 14  

    Jaka jest wtedy różnica między żądanym a rzeczywistym ciśnieniem na szynie?

    0
  • #3 25 Lip 2014 20:48
    piotrekwoj1
    Poziom 37  

    Na moje to trochę za niskie to ciśnienie.

    0
  • #4 25 Lip 2014 20:56
    Mateusz1560
    Poziom 15  

    Nie mam takiego parametru dla tego silnika w programie Texa.

    Do ilu barów powinno dochodzić ciśnienie na szynie w tym silniku maksymalnie ?

    0
  • #5 25 Lip 2014 22:47
    melas
    Poziom 27  

    do ilu ci dochodzi ciśnienie na listwie przy maksymalnym obciążeniu i jakie masz przelewy na wtryskach.

    0
  • #6 26 Lip 2014 06:20
    Mateusz1560
    Poziom 15  

    Ciśnienie na listwie doszło do 1300 barów, wtryski po regeneracji.

    0
  • #8 26 Lip 2014 10:10
    tkoziol

    Poziom 19  

    podjedz daleko nie masz

    0
  • #9 26 Lip 2014 11:46
    Mateusz1560
    Poziom 15  

    Clipa podpinałem nie ma błędów. Łapie tylko błąd jak zgaśnie - za niskie ciśnienie paliwa. Ale łapie go dlatego,że zgasł i nie zapisuje go w pamięci.

    Czy może być winny pedał gazu ? Tzn czy uszkodzona ścieżka na potencjometrze pedału gazu może gasić silnik, bo na drugiej ścieżce jest spadek napięcia do 0 V podczas wciskania pedału.

    tkoziol nie mam jak nim podjechac, ale na PW jak możesz to podaj numer tel, bo często mam pompy wtryskowe do sprawdzenia lub naprawy, a u nas nikt tego nie robi.

    2