Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW TOURAN - WSPOMAGANIE CZUJNIK nr bledu G85 ,G269 what to do ;(

kulturysta123 25 Lip 2014 20:43 8247 5
  • #1 25 Lip 2014 20:43
    kulturysta123
    Poziom 2  

    Witam.mam problem ze wspomaganiem .(przepraszam jak powielam temat,ale nic nie moglem znalezc) . W skrocie- nie dzialalo wspomaganie.Pojechalem na diagnostyke ,okazalo sie ze padniety sterownik kierownicy,po odlaczeniu kabla wspomaganie dzialalo tak okolo 10 sekund i znowu przestalo dzialac) .To juz mnie zastanowilo ale postanowilem zmienic czujnik pod kierownica ,dzis po zalozeniu czujnika dodatkowo zaczela sie swiecic kontrolka ESP(zolta w kolku) wspomagania dalej nie ma.Podlaczylem-wystapil blad G-85 ,G 269 .Moje pytanie.

    Czy musze zmieniac cala maglownice?
    czy to nie zastanawiajace ze przez 10 sekund po odlaczeniu kompa wspomaganie dzialalo?( diagnoistyke robil niedoswiadczony mechanik) nie odniosl sie do tego) stad moze maglownica jest ok .Moze zle zamontowana kiera?.
    Dzieki za ewent odpowiedz.

    Dodano po 15 [minuty]:

    JESCZE TYLKO DODAM GENEZE I NR BLEDOW

    VW TOURAN 1.9TDI AVQ 101 2003 ROK.

    Przy pierwszej diagnostyce byly nastepujace nr bledow:

    -P1696-IMPLASUSIBLE MESSAGE FROM STEERING COLUMN CONTROLLER

    -(G) 269 -STEERING TOURGE SYSTEM

    Dzis po zmianie sterownika w kierownicy dalej nie dziala,i nastepujace bledy ;

    - G 269 steering torgue sensor
    -g 85 steering angel sensor

    plus zaczela sie swiecic kontrolka ESP ,i przy wlaczniku OFF .

    0 5
  • #2 25 Lip 2014 20:45
    guard10
    Poziom 28  

    Witam podjedż do takiego diagnostyka który ogarnia temat.Pozdrawiam

    1
  • #3 25 Lip 2014 20:48
    kulturysta123
    Poziom 2  

    guard10 napisał:
    Witam podjedż do takiego diagnostyka który ogarnia temat.Pozdrawiam


    Nie mam mozliwosci,niestety.Ale dzieki za rade,

    0
  • #5 25 Lip 2014 21:12
    tzok
    Moderator Samochody

    Najpierw miałeś błąd czujnika momentu skrętu (TORQUE G269), a teraz masz dalej błąd tego czujnik i doszedł Ci jeszcze błąd czujnika kąta skrętu (ANGLE G85). Wygląda więc na to, że nie dość że wymieniłeś nie ten czujnik to jeszcze go uszkodziłeś.

    P.S.
    Włóż więcej dbałości przy przepisywaniu opisów błędów.

    0
  • #6 25 Lip 2014 21:42
    kulturysta123
    Poziom 2  

    tzok napisał:
    Najpierw miałeś błąd czujnika momentu skrętu (TORQUE G269), a teraz masz dalej błąd tego czujnik i doszedł Ci jeszcze błąd czujnika kąta skrętu (ANGLE G85). Wygląda więc na to, że nie dość że wymieniłeś nie ten czujnik to jeszcze go uszkodziłeś.

    P.S.
    Włóż więcej dbałości przy przepisywaniu opisów błędów.


    czyli raczej nie wchodzi w gre wymiana calej maglownicy??
    a gdzie wogole znajduje sie czujnik skretu kier??Mam zapasowy

    Bardzo dziekuje za zainteresowanie tematem ;)

    -1