Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Xerox 6010 - dobór zamiennika toneru i chipa

25 Lip 2014 21:10 4512 8
  • Poziom 2  
    Wiatam

    zielony w temacie drukarek, tonerów i chipów użytkownik prosi o pomoc

    historia jakich pewnie wiele
    1. zakupiona nowa drukaraka xerox 6010N kwiecień 2014
    2. czerwiec - zaczynają się kończyć startowe (pozbawione chipów) - czas na zakup
    3. kupuję zamiennik czarny - Quanteq - na próbę wkładam do drukarki - wszystko pięknie -toner wykryty - poprawnie zainstalowany - pełna radość
    4. zadowolony z zakupu czarnego zamawiam w tej samej firmie tej samej marki zamienniki kolorowe (Y,C,M)
    5. Gdy drukarka pokazuje mało Y wkładam zakupiony zamiennik i "nieprawidłowy żółty"
    oczywiście to samo z pozostałymi kolorami
    6. Reklamuję Tonery kolorowe w firmie która mi je wysłała, proponują LEPSZE Cartrige Web z dopłatą 10 zł do każdego i podobno mają być super i działać wszędzie gdzie się je włoży

    7. zgadzam się - przychodzą i ...... czyli to samo - "nieprawidłowy żółty" itd
    nie wyślę im już tych tonerów bo zostanę z niczym

    Wniosek i PROŚBA

    Zakładam, że skoro tych drukarek poszło już do ludzi tysiące to ktoś pewnie już przerobił ten temat i ma rozwiązanie które mi podrzuci. z góry dziękuję za podpowiedzi "kup oryginalny" - płacić po 200 zł z hakiem za każdy kolor przy zakupie drukarki za 500 zł
    Napiszę wprost - oczekuję podpowiedzi ("sprawdzony" kup takiego i takiego chipa) bo to przecież nie wina kasety albo wyslij mi chipa a ja Ci za .... tyle i tyle go zrobię.
    Propozycje lub podpowiedzi można kierować bezpośrednio na gimsor(malpa)wp.pl
    Czekam
    WS
  • Specjalista - kserokopiarki
    Obawiam sie ze moze byc cieżko ... Drukarka prawdopodobnie aktualizuje oprogramowanie wewnętrzne i dlatego kolejne zamienniki juz nie pasują pod nowszy firmware. Potrzebny by był alternatywny firmware (wieczny chip) i blokada autoaktualizacji softu. Wtedy tylko zakup dowolnego tonera i przekładka chipów ...

    C.
  • Poziom 2  
    No to już chyba tracę nadzieję na normalne rozwiązanie - 99 odwiedzających i brak rozwiązania.
    Proszę zatem użytkowników tej drukarki o informację - jak to zrobili ze ich drukarka działa - wszelkie sugestie mile widziane
  • Poziom 14  
    Mam dokładnie ten sam problem z 6015 , także jako pierwsze po startowych dałem zamiennik i było fajnie do czasu wymiany koloru . Oryginalne nie zadziałały. Drukarka na gwarancji to poszła na serwis a tam stwierdzono że użyto zamienników i drukarka ustawiona jest na region 2 . Za zmianę regionu żądają dodatkowej opłaty 250 pln. Pytanie co dalej , czy zapłacić za zmianę i powrócic do oryginałów czy kupić chipy z regionem 2 ? Tylko czy to rozwiąże problem czy może przy następnych tonerach znowu będą problemy ?. Generalnie Xerox to totalna wtopa.
  • Poziom 14  
    gimsor napisał:
    Wiatam

    zielony w temacie drukarek, tonerów i chipów użytkownik prosi o pomoc

    historia jakich pewnie wiele
    1. zakupiona nowa drukaraka xerox 6010N kwiecień 2014
    2. czerwiec - zaczynają się kończyć startowe (pozbawione chipów) - czas na zakup
    3. kupuję zamiennik czarny - Quanteq - na próbę wkładam do drukarki - wszystko pięknie -toner wykryty - poprawnie zainstalowany - pełna radość
    4. zadowolony z zakupu czarnego zamawiam w tej samej firmie tej samej marki zamienniki kolorowe (Y,C,M)
    5. Gdy drukarka pokazuje mało Y wkładam zakupiony zamiennik i "nieprawidłowy żółty"
    oczywiście to samo z pozostałymi kolorami
    6. Reklamuję Tonery kolorowe w firmie która mi je wysłała, proponują LEPSZE Cartrige Web z dopłatą 10 zł do każdego i podobno mają być super i działać wszędzie gdzie się je włoży

    7. zgadzam się - przychodzą i ...... czyli to samo - "nieprawidłowy żółty" itd
    nie wyślę im już tych tonerów bo zostanę z niczym

    Wniosek i PROŚBA

    Zakładam, że skoro tych drukarek poszło już do ludzi tysiące to ktoś pewnie już przerobił ten temat i ma rozwiązanie które mi podrzuci. z góry dziękuję za podpowiedzi "kup oryginalny" - płacić po 200 zł z hakiem za każdy kolor przy zakupie drukarki za 500 zł
    Napiszę wprost - oczekuję podpowiedzi ("sprawdzony" kup takiego i takiego chipa) bo to przecież nie wina kasety albo wyslij mi chipa a ja Ci za .... tyle i tyle go zrobię.
    Propozycje lub podpowiedzi można kierować bezpośrednio na gimsor(malpa)wp.pl
    Czekam
    WS


    Ja to widzę tak:
    AD1/2 Kupiłeś drukarkę jest "neutralna" ma region 1 wszystko działa pięknie jesteś zadowolony :)
    AD3 Kupiłeś zamiennik na inny region niż Polski ale drukarka jako, że była neutralna przyjmuje to co jej założyłeś bez żadnego ale. Ustawia sobie region na 2 i działa :)
    AD4/5 Dostajesz tonery na region 3 i problem bo drukarka ma już ustawiony region 2.
    AD6/7 Proponują Ci wymianę na lepsze tonery, ale chip dalej jest przeznaczony na region 3 i dalej jest problem po montażu.

    Zamów te Cartridge Web na region 2 i nie będzie problemu.


    bary napisał:
    Mam dokładnie ten sam problem z 6015 , także jako pierwsze po startowych dałem zamiennik i było fajnie do czasu wymiany koloru . Oryginalne nie zadziałały. Drukarka na gwarancji to poszła na serwis a tam stwierdzono że użyto zamienników i drukarka ustawiona jest na region 2 . Za zmianę regionu żądają dodatkowej opłaty 250 pln. Pytanie co dalej , czy zapłacić za zmianę i powrócic do oryginałów czy kupić chipy z regionem 2 ? Tylko czy to rozwiąże problem czy może przy następnych tonerach znowu będą problemy ?. Generalnie Xerox to totalna wtopa.


    Jeśli znasz swój region to masz 10000% pewności co potrzebujesz tylko napisz to przy zamawianiu, a ogarnięty sprzedawca powinien bez pytania dać tonery do Twojej drukarki.

    Niestety Xerox zrobił regiony i jest dużo firm sprzedających zamienniki które nie mają pojęcia co sprzedają. Drukarki ustawiają sobie niewłaściwy region i jest problem nawet z oryginałami. Ogólnie jedyna ogarnięta marka to ten Cartridge Web o którym ktoś pisał w pierwszym poście. Warunkiem jest aby znać region drukarki i podać go przy zamawianiu. Wpisać nawet z wykrzyknikiem i nie będzie już problemu.

    Zawsze jak zamawiałem region 2 to toner działał bo był na region 2.
    Na stronie konfiguracyjnej drukuje się region 3, nie ma problemu zamawiam region 3 i również toner działa bo taki dostaję od nich.
    Zrób jak piszę to dostaniesz tonery, które bez problemu będą działały.

    Wklejam link do tematu dotyczącego innego modelu Xeroxa ale problem ten sam i rozwiązanie takie samo. KLIKNIJ
  • Poziom 19  
    Mam Xeroxa 6000 po wymianie na czarny było jeszcze ok lecz jak wiadomo po instalacji reszty kolorów drukarka nie drukuje , święcie byłem przekonany iż w tym wypadku będzie mieszać kolory jak to robiła moja wcześniejsza drukarka HP
    Szukam pomocy jak wydobyć informację z drukarki o rejonie zaznaczam że nie drukuje z braku czarnego koloru pomimo że jest pełny + chip zaś program CentreWare Web File Download nie instaluje się nawet na innych PC-tach
  • Poziom 14  
    pszczyna napisał:
    Mam Xeroxa 6000 po wymianie na czarny było jeszcze ok lecz jak wiadomo po instalacji reszty kolorów drukarka nie drukuje , święcie byłem przekonany iż w tym wypadku będzie mieszać kolory jak to robiła moja wcześniejsza drukarka HP
    Szukam pomocy jak wydobyć informację z drukarki o rejonie zaznaczam że nie drukuje z braku czarnego koloru pomimo że jest pełny + chip zaś program CentreWare Web File Download nie instaluje się nawet na innych PC-tach


    Jaki masz obecnie komunikat? Czy masz juz nowy toner? Jakie tonery działały w drukarce? Jest na nich oznaczenie 106R....., jesli tak to podaj cały ciąg znaków.
  • Poziom 19  
    Z uwagi na brak informacji i mej niecierpliwości dokonałem zakupu w ciemno chipów na rejon Zachodni 23zł oraz rejon Wschodni 5,50zł zadziałał ten Wschodni dokonałem wydruku kontrolnego -drukarka ustawiona na rejon 3

    Gdyby ktoś miał potrzebę to dysponuję nienaruszonym chipem na rejon Zachodni
  • Poziom 10  
    Taka informacja, jak prościej sprawdzić region:
    z poziomu sterownika można przywrócić drukarce domyślne ustawienia, co spowoduje, że przy każdym włączeniu drukarka wypluje stronę konfiguracji. Teraz wystarczy wyłączyć i włączyć drukarkę, nawet pomimo zainstalowania tonera z niewłaściwym regionem, lub takiego, który wg niej był pusty, strona konfiguracji powinna się wydrukować, tam znajdziesz informację o regionie.