Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

symbole na spawarce - proszę o opis!

27 Lip 2014 10:50 2091 12
  • Poziom 6  
    symbole na spawarce - proszę o opis! symbole na spawarce - proszę o opis!
    Proszę o opis tych ikonek bo ja niestety jestem zielony w tym temacie, a kupiłem selco genesis 240 niestety bez polskiej instrukcji
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    collar napisał:
    Może zrób ostre zdjęcia na początek. Załącz skan instrukcji. Prościej będzie przetłumaczyć interesujące fragmenty niż zgadywać...

Tak sobie myślę, że jeśli ma instrukcję- a pewnie ją ma, to sobie może sam przetłumaczyć...
  • Poziom 6  
    Mam instrukcję ale aby przetłumaczyć muszę przepisywać - trochę tego jest
    Niestety nie mam skanu jednak myślę że symbole są czytelne na tyle aby ktoś kto jest w temacie dał sobie radę.
    PANOWIE!!!
    Wiem, że jestem przygłupi bo nie rozumiem tego ale w innym przypadku nie potrzebowałbym pomocy więc proszę o odpowiedz na proste pytanie!!!
    Dlaczego zaraz musicie ,,GNOIĆ" wszystkich laików
    Jak nie wiecie co jest grane to dajcie mi spokój ja nie mam czasu na gierki i jestem poważnym człowiekiem dlatego proszę was pomóżcie i tyle. Wszyscy mamy jakieś problemy więc nie szukam ludzi, którzy wyciągają ze mnie kolejne błędy. POZDRAWIAM WSZYSTKICH

as pomóżcie i tyle. Wszyscy mamy jakieś problemy więc nie szukam ludzi, którzy wyciągają ze mnie kolejne błędy. POZDRAWIAM WSZYSTKICH

Moderowany przez retrofood:

Ty nie masz czasu na gierki, ale inni mają go mieć na Twoje żądanie? Następne żądanie skończy się usunięciem tematu i ostrzeżeniem.

• Poziom 19  
    Dawaj zdjęcia w większej rozdzielczości bo na tych trzeba się domyślać co tam jest. Możesz też zrobić zdjęcia instrukcji.
  • Poziom 6  
    Dzięki za pomoc to wystarczy resztę ogarnę. Spawałem sporo ale migomatem, a tig to nowość - może się nauczę.