Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony Xperia z1 compact - Pęknięta szyba, brak dotyku, wyświetlacz działa.

sheephair 27 Lip 2014 17:39 40044 9
  • #1 27 Lip 2014 17:39
    sheephair
    Poziom 8  

Witam.

Telefon upadł mi na podłogę i niestety poszła mała pajęczynka na szybce, której na samym początku nawet nie zauważyłem. Przez chwilę telefon jeszcze reagował na dotyk, ale po minucie zaczął wariować i włączały się różne programy. Po wyłączeniu telefonu i włączeniu go od nowa dotyk przestał całkowicie reagować. Wyświetlacz działa normalnie. Po naciśnięciu bocznego przycisku włączenia, ekran się pojawia, podświetla i już nic więcej nie jestem w stanie zrobić.

Jestem zielony w temacie, więc proszę o przybliżenie mi mojej sytuacji. Co jest konkretnie do wymiany? Czy w tym telefonie da się wymienić sam digitizer i szybkę? Telefon mam 3 miesiące i wiem, że na naprawę uszkodzeń mechanicznych nie mogę liczyć. Nie wiem co lepsze? Oddanie go do autoryzowanego serwisu (droższa opcja) i utrzymanie gwarancji czy do dobrego serwisu (utrata gwarancji)?

Co co radzicie w tej sytuacji? Z góry dzięki za pomoc!

• #2 27 Lip 2014 18:14
    Naimad_86
    Poziom 16  

Cześć,
    Oddając go do jakiegoś innego serwisu nie dość że stracisz gwarancję to jeszcze pewność że będzie nadal wodoszczelny. Proponuję oddać do Sonego (serwis w-support.pl) i mieć resztę gwarancji i spokój z telefonem a nie martwić się jak coś się stanie z winy samego telefonu :)

Pozdrawiam
    Damian

PS. w tym modelu wyświetlacz i dotyk są jako jeden element.

• #3 27 Lip 2014 18:40
    sheephair
    Poziom 8  

Czyli w tym modelu nie da się tego załatwić taniej bez kupowania całego wyświetlacza + digitizer z szybką, które kosztuje ponad 600zł? Masakra....

• #4 27 Lip 2014 19:17